Mijn schoonouders hebben sinds de bevalling al geen contact meer met hem. Ze hebben hem even flink de waarheid verteld en dat stond hem niet aan. Gelukkig staan zij wel voor mij klaar en kan ik altijd bij ze terecht. Zij schamen zich heel erg voor hun zoon en begrijpen niet wat er in zijn hoofd omgaat. Op internet lees ik vaak verhalen over narcisten, leuk doen naar de buitenwereld maar thuis een heel ander persoon zijn.
Ik merk wel al dat ik meer rust in mijn hoofd krijg, maar ik moet af van van de gedachtes waarom? Ik krijg er toch geen antwoord op.
Heel erg bedankt voor jullie verhalen en steun. Het stelt me echt gerust om te lezen dat bij jullie uiteindelijk alles goed is gekomen en jullie weer volop genieten.
Heel veel succes met alles en nogmaals bedankt
Ik merk wel al dat ik meer rust in mijn hoofd krijg, maar ik moet af van van de gedachtes waarom? Ik krijg er toch geen antwoord op.
Heel erg bedankt voor jullie verhalen en steun. Het stelt me echt gerust om te lezen dat bij jullie uiteindelijk alles goed is gekomen en jullie weer volop genieten.
Heel veel succes met alles en nogmaals bedankt