4 dagen na bevalling verlaten

Mijn schoonouders hebben sinds de bevalling al geen contact meer met hem. Ze hebben hem even flink de waarheid verteld en dat stond hem niet aan. Gelukkig staan zij wel voor mij klaar en kan ik altijd bij ze terecht. Zij schamen zich heel erg voor hun zoon en begrijpen niet wat er in zijn hoofd omgaat. Op internet lees ik vaak verhalen over narcisten, leuk doen naar de buitenwereld maar thuis een heel ander persoon zijn. 
Ik merk wel al dat ik meer rust in mijn hoofd krijg, maar ik moet af van van de gedachtes waarom? Ik krijg er toch geen antwoord op.
Heel erg bedankt voor jullie verhalen en steun. Het stelt me echt gerust om te lezen dat bij jullie uiteindelijk alles goed is gekomen en jullie weer volop genieten.

Heel veel succes met alles en nogmaals bedankt

Heyhey,
hoe voel je je nu? Al een plekje kunnen geven en weer vooruit kijken? Kost soms wel meer tijd voor complete genezing, i know, bij mij bijna een jaar. Maar zag t berichtje bij t scrollen weer staan en dacht ff berichtje sturen ☺️?

Hey wat lief! Nou wil je het echt weten.
Er is zoveel gebeurd in de tussentijd. Ik ben erachter gekomen dat hij dus al die tijd vreemdgegaan is. Hij deed tegen mij alsof hij weer thuis wilde komen en mij terug wilde. Ik hield de boot af want mijn vertrouwen was weg. Ik ben achter het adres van die meid gekomen en ben er naar toe gegaan. Ik heb haar even de waarheid over mijn ex verteld, ook mijn ex was aanwezig die dag en hij zat een beetje voor zich uit te staren. Ik ben naar huis gegaan, naar mijn schuur. Daar stonden zijn spullen al vanaf juli ingepakt maar hij wilde maar niet halen. Ik heb ze in mijn auto gegooid en heb alles bij haar voor de deur gezet. 
Ik voelde mij opgelucht om het feit dat ik niet gek was, en dat ik op mijn instinct kan vertrouwen. 
Een week later kreeg ik via sms te horen dat mijn ex vol zelfmedelijden zat. Want hier komt het: zijn scharrel is zwanger van hem. En hij wilt het niet hebben.
Nou met mij gaat het beter dan ooit, ik heb gevraagd of hij mij met rust wilt laten. Hij is zijn baan kwijt geraakt. Ik denk maar zo: Karma!!

Wat een bikkel ben je, power vrouw! Ik vroeg me ook al af hoe het met je zou zijn. Fijn om te horen dat je je eigen leven weer op de rit hebt! 

Zo zo! Eikel van een vent en daar kun je maar beter vanaf zijn!
Je bent erg sterk zo te lezen en een goede moeder die er wel is haar kindjes. 
Ik wens je enorm veel sterkte want 2 kids is wel zwaar! Maar alles komt vast helemaal goed

Och hemeltjelief ? ik heb wat gemist zie ik! Wat fijn dat je nu inziet hoe belangrijk dat vrouwen instinct is, en hoe vaak negeren we dat gevoel zeg...jij niet rn dat is echt super! De klojo, dacht zeker omdat jij zwanger was: dan maar sex met een ander, viespeuk dat t is bahbah. Zoals ik al zei, t is geen echte vent ? jammer dat jullie kids zo’n vader hebben..tuurlijk verdiend hij wel omgang met hun, maar ik snap totaal dat jij helemaal klaar met hem bent ?? dat ze dan nog denken dat je ze terugneemt he???? De mongolen...liefste alleen blijven en daarmee een sterk voorbeeld geven, om dan wellicht vanzelf verliefd te worden op een goede man, zodra de tijd rijp is ❤️ ps: onze kleine meid is 31-10 geboren ? vandaar de late reactie ? enjoy life (ok beetje genieten van die karma mag ook ?) en al het beste ???

Wat leuk en gefeliciteerd. Is alles goed gegaan met de bevalling?
Ik heb geprobeerd contact voor de kids te houden met hun vader maar hij zoekt alleen contact als hij materiële dingen nodig heeft. Verder vraagt hij nooit naar zijn kids, daarom heb ik voor nu ook besloten dat zij geen contact met hem hebben omdat ik niet wil dat mijn dochter van 4 gaat denken dat haar vader loze beloftes doet. 
Preggers geniet van jullie kleine! 
En aan de rest bedankt voor jullie reacties!

Terug
Bovenaan