4 dagen na onveilige sex eisprong. Kans op zwangerschap?

Nou ik ben dus als ik de test moet geloven echt zwanger. Een duidelijke streep vandaag!
Dat is best wel even slikken. Ik had nooit gedacht dat ik zo kort na mijn menstruatie weer vruchtbaar kon zijn. Normaal duurt het altijd veel langer. En dat ik na de daad 5 dagen later een eisprong heb, die dan alsnog bevrucht is.? Heel bijzonder
Ik kan het nog steeds niet geloven. Ik denk dat ik maar met 6 weken een echo laat maken om te zien of er echt iets zit. 
 
Jeetje zeg! Weet je al wat je gaat doen, of je het houd? Dikke digitale knuffel in ieder geval, dit zal wel even schrikken zijn!
 
Ja het is heel schrikken. We hebben al 3 kleintjes. 1 zoontje van bijna 5jaar, nog een jongen van 3,5 en een dochter die bijna 2 is.
Eigenlijk dachten we dat het wel goed zo was. En zou vriend lief zichzelf steriliseren.
We doen het altijd het veilig, alleen die ene keer niet (en ik dacht dat het geen kwaad kon)
Ik krijg het alleen niet over mijn hart om zo'n kleintje weg te laten halen. Ook al ben ik er optijd bij.
Ik ben bang dat ik daar dan later spijt van krijg en het de rest van mijn leven mij zal gaan achtervolgen.
Mijn vriend heeft alleen een andere mening, dus dat geeft helaas wat spanning.
Maar dat gaat vast wel goed komen uiteindelijk ?
 
Oh jeetje zeg. Zal idd wel even flink schrikken geweest zijn.

Hier komen jullie vast en zeker samen uit, maar is geen makkelijke situatie! :(
 
Even een kleine update, ik heb besloten het te houden.
Vriend lief zal het er niet mee eens zijn, maar in dit geval volg ik gewoon mijn gevoel.
Dus over twee weken maar eens een pret echo laten maken om te zien of er echt een klein garnaaltje zit.
We hebben nog 8 maanden de tijd om aan het idee te wennen ?
 
Wat knap dat je je gevoel erin volgt!
En wat fijn dat je het nog even laat weten.

Ik denk dat je vriend heel erg moet wennen idd, zeker omdat hij zich wilde laten steriliseren. Vooral veel blijven praten en fijn dat je gauw een echo hebt.

Dan toch stiekem gefeliciteerd ?
 
Terug
Bovenaan