4 dagen ongi gevoel, 3 dagen overtijd

hoi dames

mijn vriend en ik zijn al lang bezig voor ons 1ste wondertje. ik heb al vele gevoelens en kwaaltjes gehad dus ik weet dat je lichaam je erg voor de gek kan houden. afgelopen 3 maanden iui gehad met hormonen. deze maand hebben we besloten om even niet meer naar het zh te gaan voor behandelingen. 5 dec was mijn 1ste dag van laatste menstruatie mijn cyclus is regelmatig 24/25 dagen met een enkele keer korter of langer. nu zit ik op dag 27 en heb al vanaf maandag het gevoel dat ik ongi ga worden, vooral als ik wakker word. maar er komt niks. ik heb vanochtend een test gedaan maar die was negatief dus ik denk dat mijn ongi wat later komt ookal heb ik 15 dagen geleden een eisprong gehad ( ovutest).
ik weet dat het vanalles kan zijn maar het is zo frustrerend. als ik dan niet zwanger ben dan laat die ongi maar komen.

ik wens jullie allemaal alvast een gelukkig en vruchtbaar 2010.

x kim

Hey Kim,

Spannend hoor...! ik weet hoe je je voelt..ben zelf wel eens 9 (!) dagen overtijd geweest, terwijl ik normaal altijd heel regelmatig ben...
Toen had ik ook zoiets van; nou als ik toch niet zwanger ben, kom maar op dan...
Die maand had ik ook wel heel veel stress, n auto ongeluk gehad....dus waarschijnlijk lag het bij mij daaraan...Altijd maar weer die gedachte; wie weet?
Hopelijk heb je snel goed nieuws, of zet je ongi snel door, die onzekerheid is niets he?

nou, sterkte..
hopelijk kun je nog n beetje genieten vandaag!

grtjs Sparkle

he sparkle

het is idd frustrerend. ik ben ook 1 x 3 weken overtijd geweest. maar eigenlijk had ik deze maand een heel rustig gevoel omdat we lekker niet op uur en tijd naar het zh moesten en heb nu een week vakantie. ach ja je weet het niet.
ik ga zeker genieten vanavond.

x kim

Hoi Kim,

Voor mij ook heel herkenbaar.Ben zelf ook 1x 10dg overttijd geweest.Wat had ik toen een hoop dat het raak was,maar helaas bleef pos. zwangerschapstest uit.
Waarschijnlijk door de stress bleef ongesteldheid ook uit.
Ik hoop dat je toch echt zwanger bent en dat het testen nog te vroeg was.
Welke hormonen heb jij gebruikt tijdens je iui als ik mag vragen??
Moest jij ook dagelijks spuiten.
Heb nu 4iui's gehad.
Nu volg. week 5de iui met menopur en pregnyl.

Succes hou ons op de hoogte.

gr suusje26

he suus

ja ik ben ook wel eens 3 weken overtijd geweest.
ik heb nu 3 iuis gehad met puregon en pregnyl.
wij hebben besloten om voorlopig geen behandelingen te doen dus ik heb deze cyclus geen hormonen gespoten.
ik heb ook niet teveel hoop maar ja ik ben wel overtijd en dat heb ik eigenlijk nooit met uitzondering van een dag eerder of later. ook heb ik echte ongi kramp maar er komt niks en dat had ik de vorige keer niet toen voelde ik helemaal niks dus dit vind ik wel vreemd. wat is er in mijn baarmoeder aan de hand?
ik hou je op de hoogte

x kim

de spanning is eraf. ik ben oni geworden. ik begin echt de hoop te verliezen dat het ooit spontaan nog gaat lukken. maar goed ik moet eerst weer naar die poliep laten kijken en geopereerd worden en dan ga ik naar een alternatief therapeut en dan zien we wel weer verder.
meiden bedankt voor jullie berichtjes.
@ suus succes met iui 5 komende week ik zal duimen.
liefs kim

Terug
Bovenaan