4 dagen ongi gevoel, 3 dagen overtijd

Kim,

Jeetje balen.Heel herkenbaar hoor dat je het niet meer ziet zitten.Ik vind het ook moeilijk om nog hoop te houden.
Het blijft iedere maand ook moeilijker worden.
Maar heb je weer een poliep dan?Je hebt toch nog niet zo lang geleden een KO gehad?

Succes meid.

Liefs Suusje

he suus

ja idd. ik heb 1 sept de kijkoperatie gehad en toen we voor een folikkelecho gingen bij iui 3 dat was midden november toen zagen ze een poliep boven in mijn baarmoeder. zelfs mijn vriend en ik zagen het te zitten. de gyn vind het ook vreemd maar goed hij moet er wel uit dus ik moet 6 jan ( woensdag) naar het ziekenhuis en dan hoor ik wanneer en hoe we het gaan doen. ik moet wel onder narcose dus het zal op een kijkoperatie lijken.
hoe gaat het met jou, wanneer moet je weer voor iui 5.

x kim

Hoi Kim,

Gatver, wat een rotbericht weer om te lezen. Had het je zo gegund, meid!
Herken het goed, iedere maand hoop je het toch weer stiekem. Ik wens je heel veel succes en hopelijk is die poliep er snel uit. Blijf positief he! Moet wel eerlijk toegeven dat dit makkelijk gezegd is, ben nu zelf meer aan het doemdenken nu het zo lang duurt.

Liefs,
Julia

Hoi kim,

Oke jeetje wat vervelend zeg van die poliep.Denk je KO achter de rug te hebben moet je weer onder het mes.
Mischien is dat wel het obstakel waarom het niet lukt.
Met mij gaat het wel goed.Begint weer aardig spannend te worden.Morgen weer naar zh voor echo en waarschijnlijk vrijdag de iui.

Sterkte de 6de hou je ons op de hoogte?

xsuusje

He hallo

ik heb woensdag een echo gehad en de poliep of wat het dan ook is was moeilijker te zien dan de andere 2 keer. nu moet ik 20 jan voor een hydroscopie komen en dan kunnen ze met een camera precies zien wat het is en of het eruit moet. als dat het geval is dan krijg ik de cyclus daarop een operatie(tje). het blijft dus nog steeds een beetje spannend.
als we dit achter de rug hebben dan nemen we echt een rustpauze. mijn vriend loopt ook in het ziekenhuis wegens pijn op de borst. het licht waarschijnlijk niet aan het hart dus ze gaan onderzoeken of hij nierstenen of galstenen heeft want die klachten komen overeen.
dus je begrijpt het wel het is ziekenhuis in ziekenhuis uit.
ik hou je op de hoogte

x kim

Inderdaad ziekenhuis in en uit zeg. Groot gelijk dat jullie je rust gaan pakken. Op een gegeven moment heb je je grens gewoon bereikt. 20 januari toch best weer spannend. Hopelijk valt alles mee. Heel veel succes en ik blijf inderdaad graag op de hoogte. Hou je taai he!

Wij gaan nog 3 maanden proberen om natuurlijk zwanger te worden. Lukt dit niet dan gaan we in april toch beginnen met IUI. Ook spannend dus! Ik hoop toch zo dat ik ook een keer een topic kan versturen met YES, maar voorlopig toch maar geduldig af blijven wachten...

Liefs,
Julia

Terug
Bovenaan