4 dagen overtijd maar negatieve test

Hi Dames,

Zit hier met een ding.. Probeer nu al 2 jaar zwanger te worden zonder succes..
Voor 2 maanden terug aangemeld vbij de fertiliteitskliniek waar we in november zouden starten.
Ondertussen zag ik via internet een fertilitiecup, die heb ik aangeschaft en nu 2 eisprongen gebruikt.
Iedere maand maak ik gebruik van ovulatietesten en meet ik mijn temperatuur.

Ik heb een cyclus van 26-28 dagen. Mijn vorige Menstruatie was 23 juli, mijn positieve test was 4 augustus en aan temp verschil was de eisprong op 5 augustus.

Ik heb wel eens gelezen dat je met ovulatie testen kan checken of je zwanger bent en sinds ik de cup gebruik wou ik dat ook doen, vorige maand steeds negetief. Nu was die gek genoeg of 11 en 12 augustus weer positief en de 13de niet meer. 2 eisprongen in 1 maand is zover ik weet niet mogelijk en je moet dan als je 2 x positief test van je eerste uitgaan.
Dan moest ik dus 19 augustus ongesteld worden.. echter ben ik nog steeds niet ongesteld maar zijn mijn zwangerschap testen negatief, verder ook geen symptonen op steken in mijn buik en wat vermoeid na.. (kan ook door werk komen).

Stress heb ik niet en een langere cyclus dan 29 dagen heb ik in de afgelopen 10 jaar nog nooit gehad..

Kan het zijn dat ik wel zwanger ben maar netatief test ? Hij was vanmorgen weer omo wit.. dat kan toch niet ?

Herkent iemand zich in dit verhaal ? Die Misschien wel of juist niet zwanger bleek te zijn ?
 
Mijn schoonzus testte pas 6 dagen na haar NOD positief. Sommige mensen maken langzaam hcg aan (of late innesteling). Zo lang je niet ongesteld wordt zou ik elke 3 dagen even testen
 
O wat spannend zeg! Zeker als je altijd zo'n regelmatig cyclus had en de testen omo wit zijn. Zenuwslopend! Maar inderdaad, wat hierboven gezegd wordt: sommige mensen testen pas vrij laat positief. Wie weet ben jij 1 van hen. Ik hoop het voor je! Elke dag testen heeft geen zin, maar over 2 a 3 dagen nog een keer testen. Hopelijk verschijnt er snel een 2e streepje! 
 
[quote quote=10577424]O wat spannend zeg! Zeker als je altijd zo’n regelmatig cyclus had en de testen omo wit zijn. Zenuwslopend! Maar inderdaad, wat hierboven gezegd wordt: sommige mensen testen pas vrij laat positief. Wie weet ben jij 1 van hen. Ik hoop het voor je! Elke dag testen heeft geen zin, maar over 2 a 3 dagen nog een keer testen. Hopelijk verschijnt er snel een 2e streepje![/quote]
Hai Tessa,
 
Dankjewel ! Ja zeker heel spannend.. ik kan hier dan ook echt heel slecht tegen :( Het kan natuurlijk zijn dat mijn ongesteldheid gewoon later komt maar dit heb ik echt nooit.. Ook heb ik geen stress ofzo waardoor dat mogelijk is. Gekke vind ik gewoon dat mijn testen echt omo wit zijn en ik mij wel wat vermoeid voel, buikpijn heb in onderbuik ( af en toe steken ) maar toch iets anders dan ongesteld heid.. maar dit gaat natuurlijk allemaal in je hoofd zitten. Je lichaam kan soms zo een gek spelletje met je spelen... 
 
Klopt wat de rest zegt! Je kan echt pas laat positief testen. Een vriendin van me testte continue negatief. En toen deed ze toch een bloedtest voor de zekerheid en was ze 6 weken zwanger. Kei laat dus?
 
Wow super laat indd !! Ik heb net weer een test gedaan ik kan gewoon echt niet zo lang wachten.. nu zag ik een heeeeeeeeeel licht streepje maar zo licht dat ik dacht is dit iets ? Maar bij die andere is die echt omo wit en niets zichtbaar, bij deze is die heeeeeeeel licht, je moet wel echt goed kijken hahahah
 
Ik zit mijzelf helemaal gek te maken hier.. en ga maar gewoon 3 dagen wachten.. :( En anders maar een bloedtest aanvragen indd.. 

Is dat bij je vriendin wel een gezonde zwangerschap geworden ? Het is toch heel belangrijk om voldoende HCG aan te maken voor een goede zwangerschap ? Of heb ik dit mis.. 
 
Terug
Bovenaan