4 dagen overtijd maar negatieve test

Update :


Vandaag een heel licht streepje zichtbaar, HA gebeld en ik mag maandag terug bellen als ik van het weekend geen duidelijker streepje krijg mag ik dan komen voor een bloedtest :).

Hopen dat alles goed gaat.. toch gek dat je 1 week over data nog zo weinig HCG aan maakt .. :( 
Hopelijk mag ik mij zorgen om niks... Gaan het meemaken. 
 
O wat spannend! Wilde je mijn ervaring nog vertellen in 2019 raakte ik zwanger van onze zoon. Ik had een regelmatige cyclus van 31 dagen en net als jij ook 2x een positieve ovulatietest in die cyclus en testte pas 9 dagen na mijn nod positief! Bij de 1e echo bleek de baby/uitgerekende datum ook bijna 2 weken later dan ik zelf had berekend uitgaande van mijn laatste menstruatie en 31 dagen cyclus. Dus waarschijnlijk is mijn eisprong toen toch later geweest. Zwangerschap is heel goed verlopen en hij wordt over 2 maanden al 3 jaar! 
Het kan dus echt, zo laat positief testen!
Momenteel bezig voor ons 2e kindje (ronde 8) en nu 3 dagen over tijd en 2 negatieve zwangerschapstesten. Hoop dat het voor ons ook is gelukt! 
 
Hey schat! Excuses voor m’n late reactie!
Ja is een gezonde zwangerschap geweest, gezonde dochter van bijna 6. Tig testen gedaan allemaal negatief maar ze voelde zich niett goed en met de bloedtest kwam eruit 6 weken.

Dus we duimennnnnnnnnn ik hoop het zo voor je ?
 
[quote quote=10578035]Hey schat! Excuses voor m’n late reactie!Ja is een gezonde zwangerschap geweest, gezonde dochter van bijna 6. Tig testen gedaan allemaal negatief maar ze voelde zich niett goed en met de bloedtest kwam eruit 6 weken. Dus we duimennnnnnnnnn ik hoop het zo voor je ?[/quote]


woow wat een ervaring zeg ! Ik heb nooit geweten dat ding kon.. ik heb zo een regelmatige cyclus maar ik moet eerlijk zeggen dat ik nu echt wel enorm vermoeid ben.. Verder geen klachten behalve een ontzettend opgezwollen buik en last van mijn onderbuik.

Niet misselijk of wat dan ook.. maar volgens mij komen die klachten ook van HCG dus vast niet zo gek dat ik dat allemaal niet heb haha.
Maandag de afspraak staan bij de HA voor een bloedtest, nu maar echt hopen dat alles goed gaat en er geen bloeding gaat komen :) 
 
Volgens een vervangende arts die ik sprak was het onmogelijk met een regelmatige cyclus om toch zwanger te zijn als je een negatieve test in je handen hebt.. echter lees ik hier zulke andere ervaringen van jullie dat het wel lijkt alsof de artsen er niet van op de hoogte zijn.
 
[quote quote=10578033]O wat spannend! Wilde je mijn ervaring nog vertellen in 2019 raakte ik zwanger van onze zoon. Ik had een regelmatige cyclus van 31 dagen en net als jij ook 2x een positieve ovulatietest in die cyclus en testte pas 9 dagen na mijn nod positief! Bij de 1e echo bleek de baby/uitgerekende datum ook bijna 2 weken later dan ik zelf had berekend uitgaande van mijn laatste menstruatie en 31 dagen cyclus. Dus waarschijnlijk is mijn eisprong toen toch later geweest. Zwangerschap is heel goed verlopen en hij wordt over 2 maanden al 3 jaar! Het kan dus echt, zo laat positief testen! Momenteel bezig voor ons 2e kindje (ronde 8) en nu 3 dagen over tijd en 2 negatieve zwangerschapstesten. Hoop dat het voor ons ook is gelukt![/quote]
Jaa super spannend ! Ik ben ook echt heel benieuwd hoe dit gaat aflopen.. Heb zelf nog geen kinderen, wel een miskraam gehad ( vroeg ) en toen was ik erg misselijk vooral maar is het niet goed gegaan en kreeg ik na 6 weken alsnog een bloeding. Toen had ik na 1 dag overtijd direct een duidelijke positieve test. 
Ik ken mijn eigen lichaam heel goed, houdt mijn temp bij, doe ovulatie testen etc en ik weet dan ook heel goed dat er iets niet klopt.. Maar of het 100% zwangerschap is moet natuurlijk maandag blijken bij de HA. Echter werd ik wel super onzeker door het feit dat hij zei dat het onmogelijk is dat je wel zwanger bent terwijl je test negatief is ( tenzij de test over datum is ).. Maar ik lees hier van mensen dat ze zelfs een negatieve bloedtest kregen en dan alsnog zwanger bleken weken later.. hoe het kan ? Geen idee.. want het lijkt mij zo ongezond om niet voldoende HCG aan te maken maar uit het verhaal van jouw gezonde kindje heb ik het vast mis :D 

Maar als ik 2 weken later een eisprong had.. kan dat al niet want dan was dat in de tijd dat ik ongesteld moest worden en toen heb ik geen sex gehad haha, echt puur in die week voor en 2 dagen na mijn eisprong.. verder veel te druk met werk geweest dus geen tijd gehad te oefenen haha.
 
Hoop zoooooo voor jou dat het raak is !! Spannend he dat wachten ! Laat je weten hoe het afloopt ?
 
Terug
Bovenaan