4 de??????

A

Anoniem

Guest
hoe denken jullie over een vierde???
we hebben al twee dochters van 4 en 5 jaar en een zoontje van net 1.
maar mijn wens blijft voor nog een kindje.
groetjes samantha

Pfff! Je wil MIJN mening weten?!
Ik dénk nog niet aan een tweede. Het is eerst mooi zo met 1 knuppeltje!

Ik vind je wel heeeel dapper!

Ellen mv Julian

Hoi Samantha,

Tja, wij hebben er nu 2, een jongetje van 3,5 en een meisje van net 1. Wij zijn er nog niet eens uit of we een derde zouden willen, maar een vierde komt er zéker niet hier (die derde denk ik ook al niet, vind het zo ook wel druk genoeg eigenlijk..., maar ja dat zien we nog wel).

Succes met je keuze en uiteindelijk zou ik willen zeggen: volg je hart!!

Groetjes
Susan mv Gijs en Sophie

Hahaha Ellen, leuke reactie!! Ik weet nog dat Gijs zo ongeveer 1 was en ik écht dacht: ik doe het nooit meer........... En een half jaar later was ik dolgelukkig en gewenst zwanger van de 2e haha. Maar jouw reactie had ik nét zo neergezet 2,5 jaar geleden.

Groetjes
Susan

Haha Susan! Ik sluit een tweede (en zelfs een derde of vierde) niet uit hoor. Maar op dit moment moet ik er echt niet aan denken!
Maar ja, zeg nooit nooit!

Ellen mv Julian

Hiya,

wij waren thuis met 4 kids. Mijn ouders hadden al twee zoons van 3 en 5 en adopteerde toen mijn zus en mij (ook 3 en 5) mijn moeder was toen 22....haha toen ik 22 was kon ik nog geen kamerplant in leven houden laat staan 4 kindjes. Dus er even vanuitgaande dat mijn ouders kennelijk geestelijk niet helemaal in orde waren (22 en dan vier kinderen, dan ben je dus in ieder geval prettig gestoord) het was altijd wel leuk hoor. En ach, 3 of 4...zo groot is dat verschil dan toch ook niet meer?!
Succes met je beslissing.

Ajuus, ilja

ik voel je kriebels mee. Wij hebben nu een zoon van 7, dochter van 5, en zoontje van bijna 11 maanden. We hebben onze derde altijd het toetje genoemd, maar waar is de slagroom?????? Wat ik bedoel te zeggen is dat het leuk blijft, zeker als je naar het leeftijdsverschil kijkt, is het een goede verdeling als er nog 'n spruitje bijkomt goede smoes he? Bij ons is alleen het huis te klein, en manlief vind het wel goed zo,ze gaan ook nog eens ooit naar school, en dat kost klauwen met geld. Vraag me nu al vaak af hoe anderen dat bolwerken. We werken met z'n tweeën, maar heb altijd dag van de maand over,of geld te kort. Zou best wel wat bespaar tips kunnen gebruiken als je die hebt. Heel veel succes met jullie keuze, als ik kon, zou ik het wel weten Groetjes Wendy

Hallo Samantha,

Als je die wens voor een vierde hebt en het kan, zou ik gewoon je gevoel volgen. Lijkt mij ook harstikke leuk 4 kids. Wij hebben zelf nu 2 kids, maar hoop in de toekomst als het ons gegund is er ook nog 1 of 2 kids bij  te krijgen. Hoe denkt jou man(of vriend) over een 4de kindje?
Groetjes melanie

Terug
Bovenaan