4 kg aangekomen

ik ben nu 24 weken zwanger en ben nu 4 kg gegroeid, Is dat normaal? Hoeveel zijn jullie aangekomen tijdens de zwangerschap? Ondanks dat ik gezond eet vliegt het er per week aan, terwijl mijn buik niet echt groeit.
 
he minkemuurtje
maak je niet druk ik ben 21 weken en ben er al bijna 7kg aangekomen.is best veel zei de verloskundige.maar bij mn dochter kwam ik nog sneller aan en na 3 weken was ik weer op oude gewicht,dus hoop nu weer.de verloskundige zei dat borstvoeding geven veel help om weer op gewicht te komen.tja aankomen hoort erbij schrik er soms ook van hoe snel het kan gaan.maar 4kg voor 24 weken lijkt mij erg netjes.
liefs jootje
 
4 kg met 24 weken is toch niet zo heel veel. Zolang jij gezond eet, is er niets aan de hand. Dan ben je het ook snel weer kwijt na de zwangerschap. De kilo's die je aankomt van het snoepen en veel eten, die gaan er veel lastiger vanaf.
 
ik ben nu 20 weken zwanger en 4 kilo aangekomen.
Dus volgens mij is het niet zoveel wat je bent aangekomen hoor. Ik zou zeggen maak je niet druk, het is normaal dat je gemiddeld tijdens je zwangerschap zo'n 12 kilo aankomt.
 
7.5 voor 30 weken
Je moet je niet druk maken joh! straks ga je bewegen heen met je kinderwagen en je stofzuiger:)
Enne was echt 12 kilo aangekomen precies netjes zoals het allemaal moet gaan en ook nog BV gegeven een half jaar en duurde 1 jaar voordat alles weer een beetje rechtgetrokken was.
Sommige komen 30 aan en zijn er met een maand weer 30 kwijt is volgens mij geen pijl op te trekken.
 
Ik ben inmiddels 30 weken zwanger en 5 kg aangekomen. Volgens mij is 12-15 kg het gemiddelde. Ik zou me er ook niet zo veel van aantrekken. Als je gewoon blijft eten zoals je altijd gegeten hebt dan is er niets aan de hand. De kilo's die eraan zijn gekomen zijn ook het vruchtwater, je baby, moederkoek en vocht. Het gaat er straks toch allemaal weer af :)
 
Ik ben inmiddels 30 weken zwanger en 5 kg aangekomen. Volgens mij is 12-15 kg het gemiddelde. Ik zou me er ook niet zo veel van aantrekken. Als je gewoon blijft eten zoals je altijd gegeten hebt dan is er niets aan de hand. De kilo's die eraan zijn gekomen zijn ook het vruchtwater, je baby, moederkoek en vocht. Het gaat er straks toch allemaal weer af :)
 
12 tot 15 kilo is idd het gemiddelde, ik ben 38 weken zwanger en ong 13 kilo aangekomen. Niet te zwaar volgens mijn vk.
Hoorde vanmiddag van een vriendin van ons dat haar moeder 36 kilo over de hele zwangerschap was aangekomen, dus dan valt dit allemaal reuze mee.

liefs
 
Terug
Bovenaan