4 kg aangekomen

Hoi Hoi,

Ik was bij mijn vorige zwangerschap 27 kilo aangekomen. Was ook heel veel vocht. Twee weken na de bevalling moest ik nog 6 kilo kwijt en die waren er ook zo af.

Groetjes!!
 
Hey hey,

Ik ben 30 weken en ben 6 kilo aangekomen.
Volgens de VK is dat echt super netjes.
Dus jij zit met je 4 kg ook super netjes hoor, dat is toch absoluut niet veel!!

Bij mijn eerste zwangerschap was ik in totaal ook maar 9 kg aan gekomen en dat was er na de bevalling ook gelijk weer vanaf.
Ik heb gehoord dat tussen de 9 en de 13 kilo heel normaal was tijdens de zwangerschap om aan te komen.
Dus zou me niet te druk maken er om.

Groetjes
 
Hey hey,

Ik ben 30 weken en ben 6 kilo aangekomen.
Volgens de VK is dat echt super netjes.
Dus jij zit met je 4 kg ook super netjes hoor, dat is toch absoluut niet veel!!

Bij mijn eerste zwangerschap was ik in totaal ook maar 9 kg aan gekomen en dat was er na de bevalling ook gelijk weer vanaf.
Ik heb gehoord dat tussen de 9 en de 13 kilo heel normaal was tijdens de zwangerschap om aan te komen.
Dus zou me niet te druk maken er om.

Groetjes
 
Dag dag,


Ben nu 26 weken en 3 dagen heen, tot nu toe ben ik 2 kilo aangekomen, kreeg de vorige keer van de verloskundige te horen, dat ik op moest letten dat ik niet afviel, ben intussen nog geen gram aangekomen, maar mijn toetertje groeit goed, dus maak me geen zorgen. Tijdens mijn vorige zwangerschap was ik ook maar 6 kilo aangekomen. Moet volgende week naar de verloskundige ben benieuwd.

groetjes Annet
 
Hallo,
Ben nu 18 weken en toch echt al wel 8 kilo aangekomen. Ik werk op het moment op therapeutische basis dus maar een paar uur in de week. Probeer echt wel op te letten wat ik eet, maar als ik te lang wacht word ik weer misselijk. We zullen zien waar uiteindelijk het schip strand. Ik had wel het geluk 4 kilo voor de zwangerschap kwijt te zijn geworden, dus de schade is nog beperkt.. :)
Succes iedereen! Geniet ervan..

Liefs
 
Bij de 1ste 15 kg aangekomen, 10 kg kwijt na 1 week en binnen 3 maanden weer terug op maatje 36.

Bij de 2de 17 kg aangekomen, 10kg kwijt na 1 week en binnen 4 maanden weer terug op maatje 36.

Nu 38wkn3dgn zwanger van de derde en alweer 18 kg aangekomen, hoe het er straks weer af gaat? Ben nu net een olifant, voor mijn gevoel. Maar mijn gewicht is nog lager dan waar de meeste mensen mee starten...
Volgens de vk is dat ook de natuur, dat als je erg slank bent, je vaak wat extra reserves aanlegt voor de baby en die daarna ook weer zo kwijt bent!

Succes ermee, iedereen, ik geniet nog even lekker van alle chocolaatjes, avondmaaltijden ed.
Het eten smaakt me nooit zo super als wanneer ik zwanger ben!

Groetjes,
 
Terug
Bovenaan