4 maanden geleden bevallen & weer zwanger..

Hallo dames,

Ik ben in november bevallen van een gezond meisje!❤️ vorige week een test gedaan omdat mijn menstruatie weg bleef en wat blijkt.. ik ben weer 5 weken zwanger en ben eind oktober uitgerekend.
natuurlijk ben ik blij en helemaal gelukkig weer. Maar ik weet niet hoe ik dit ga doen met 2 kindjes onder de 1..

Heeft iemand dit ook meegemaakt, die me een tips kan geven over hoe en wat..

Groetjes!
 
Pfoe, succes! ;) Lijkt me heeeeel bijzonder maar ook mega zwaar. Mijn dochters schelen 21 maanden en dat was al behoorlijk pittig het eerste jaar met heel veel gebroken nachten en verschillende ritmes.

Een collega van me kreeg 2 kinderen met precies 12 maanden leeftijdsverschil. Zij vond het echt overleven, vooral de eerste 6 maanden kwam ze amper de deur uit. Altijd sliep er een kind of moest er één de fles. Ondertussen zijn ze 2.5 en 3.5 jaar en is het fantastisch, maar bereid je voor op een pittig eerste jaar!
 
En je zwangerschap is nog pril, zodra de maanden voorbij tikken krijgt alles steeds meer een plekje in je hoofd en dan vind je voor alles een oplossing! Dat komt echt vanzelf. Je kan nu nog helemaal niet inschatten hoe ver je oudste kindje in haar ontwikkeling is als ze 1 jaar is, dat duurt nog zo lang!
 
Hallo ik heb dit ook meegemaakt ik was net bevallen van mijn dochter en een maand later weer zwanger van een zoon niet gepland maar wel welkom. Het was wel moeilijk want had al een dochter van 3 jaar rondlopen. Door mijn zwangerschap heb ik veel gemist van de groei van mijn net geboren dochtertje en toe ik bevallen was van mijn zoon was het heel moeilijk ik zij hadden alle 2 aandacht nodig en gaf meer aandacht aan de jongste waardoor ik de groei van de dochter veel gemist heb. Maar ze groeien samen op en ze zij. Nu 8 en 9 jaar je zou denken dat hey een tweeling is ze zijn even groot nu ben ik weer zwanger 16 weken. Mss een meisje. Mijn oudste word 13 dus mijn aandacht kan volledig naar de baby gaan mijn 3 kinderen zijn nu zelfstandig dus nu kan mijn aandacht alleen naar de baby vroeger moet ik ze in 3 verdelen wat ni gemakkelijk is. Veel succes
 
Een vriendin van me had t ook, maar het hangt er natuurlijk ook vanaf hoe ze slapen en drinken enzo. Qua slaapjes heb je al snel dat je meer aan huis gebonden bent. Een duowagen is een must natuurlijk, en na een tijdje hebben ze natuurlijk wel leuke speelkameraadjes aan elkaar. Wat meer hulp tijdens zwangerschap en kort na de bevalling lijkt me wel wenselijk, maar gelukkig heb je nog even!
 
Ja succes zal ik vast en zeker nodig hebben haha. Het is inderdaad nog eventjes, ik ben sowieso al iemand die meestal op de zaken vooruit loopt. Gelukkig is mijn dochtertje geen huilbaby, als de 2e ook zo lekker rustig wordt als de eerste zal het veel makkelijker worden. Bedankt voor je lieve woorden!
 
Oh jeetje, dat lijkt me inderdaad ook heel zwaar. Mijn man en ik zijn afgelopen juni verhuisd naar Zeeland en onze families wonen in Brabant, dus hulp zal niet heel veel zijn...
Ik hoop ergens dat ik een ritme ga vinden zodat ze beide evenveel aandacht krijgen.

Geniet van je zwangerschap!
 
Aaaaah wat spannend! Gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik ben ook in november bevallen van een meisje en zou het geweldig vinden om ook snel weer zwanger te zijn. Het zal vast pittig worden voor je af en toe maar dat maakt het niet minder mooi. Fijne zwangerschap en geniet ervan :)
 
Terug
Bovenaan