4 maanden geleden bevallen & weer zwanger..

Een dochter van 23-9-2019 en een zoon van 23-10-2020. Het is super leuk. Het is met name zwaar door alle complicaties die ik gehad heb maar als je gewoon normaal bevalt en een gezonde zwangerschap hebt is het hartstikke leuk en goed te doen denk ik!
 
[quote quote=10415416]Aaaaah wat spannend! Gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik ben ook in november bevallen van een meisje en zou het geweldig vinden om ook snel weer zwanger te zijn. Het zal vast pittig worden voor je af en toe maar dat maakt het niet minder mooi. Fijne zwangerschap en geniet ervan :)[/quote]Heel erg bedankt! Spannend is het zeker, vandaag mijn moeder op der verjaardag verrast met een “big sister” rompertje bij me dochtertje aan. Iedereen was in shock haha! Ik kijk er heel erg naar uit, maar ben tegelijkertijd ook een beetje bang.. hoop dat het ons gaat lukken! Dankjewel voor je lieve woorden❤️
 
[quote quote=10415421]Een dochter van 23-9-2019 en een zoon van 23-10-2020. Het is super leuk. Het is met name zwaar door alle complicaties die ik gehad heb maar als je gewoon normaal bevalt en een gezonde zwangerschap hebt is het hartstikke leuk en goed te doen denk ik![/quote]Oh wat leuk! Ik hoop dat het zoals de eerste bevalling zal zijn. Hopen op het beste en ervan genieten meer kan ik niet doen!
 
Terug
Bovenaan