4 maanden nu nog inbakeren?

onze dochter van 4 maanden wil nog niet doorslapen s'nachts als ze wakker wordt ligt ze 90 gedraaid in haar wieg kan ik nu nog beginnen met inbakeren wie heeft daar ervaring mee?
 
ik zou het niet doen, mijn kinderarts vertelde mij dat dit alleen mag op advies van een arts. Ik had het ook in het begin gedaan toen ze nog in de wieg lag maar dit mocht ik dus niet doen.

Ik heb haar toen in haar bedje gelegd want het was drama in het wiegje. Ze slaapt vanaf week 5 nu in haar bedje met een slaapzak en het gaat hartstikke goed ze slaapt nu heel goed door. Meestal van een uur of 22.00 tot 06.00. Misschien is het tijd voor haar om naar haar bedje te gaan ipv de wieg.
 
ik zou het niet doen, mijn kinderarts vertelde mij dat dit alleen mag op advies van een arts. Ik had het ook in het begin gedaan toen ze nog in de wieg lag maar dit mocht ik dus niet doen.

Ik heb haar toen in haar bedje gelegd want het was drama in het wiegje. Ze slaapt vanaf week 5 nu in haar bedje met een slaapzak en het gaat hartstikke goed ze slaapt nu heel goed door. Meestal van een uur of 22.00 tot 06.00. Misschien is het tijd voor haar om naar haar bedje te gaan ipv de wieg.
 
ik zou het niet doen, mijn kinderarts vertelde mij dat dit alleen mag op advies van een arts. Ik had het ook in het begin gedaan toen ze nog in de wieg lag maar dit mocht ik dus niet doen.

Ik heb haar toen in haar bedje gelegd want het was drama in het wiegje. Ze slaapt vanaf week 5 nu in haar bedje met een slaapzak en het gaat hartstikke goed ze slaapt nu heel goed door. Meestal van een uur of 22.00 tot 06.00. Misschien is het tijd voor haar om naar haar bedje te gaan ipv de wieg.
 
Kun je haar niet gewoon in een slaapzak leggen?
Ik heb mijn middelste ook ingebakerd gehad en ging tegen de 4 maanden afbouwen. Ze worden dan zo sterk. Daarna altijd in een slaapzak gedaan en het lakentje er dwars overheen ( zodat je deze goed in kan stoppen)
En inbakeren moet je eerst goedkeuring van de arts van het cb hebben ivm de heupen. Dus niet zomaar doen.
 
Ik spreek niet uit eigen ervaring, maar uit eigen ervaring ;-) Vroeger (32 jaar terug) draaide ik vreselijk in mijn bedje, mijn moeder had daar het volgende op gevonden. Ik kreeg gewoon mijn slaapzakje aan ... onder het matrasje door legde zij bretels, de klipjes maakte zij aan het slaapzakje vast. Op deze manier kon ik niet meer draaien in mijn bedje. Misschien heb je er iets aan. Succes!
 
Terug
Bovenaan