4 maanden slaapregressie/sprong?

<p>Hey! <br />mijn kindje is 4 maanden en slaapt sinds een week waardeloos snachts. Het ging van 6 uur achter elkaar slapen naar 4 keer per nacht wakker worden en overstuur raken. Ik vind online wel wat dingen over een slaapregressie en sprong maar niet veel informatie. Hebben jullie hier ervaring mee bij een 4 maanden oude baby? ? ik bijt er gewoon even doorheen hoor het komt vanzelf wel weer goed maar was even nieuwsgierig waar dit eventueel mee te maken zou kunnen hebben. </p>

Hier hetzelfde. Ook al 2 weken ellende. Vannacht 9 keer eruit geweest voor de speen en een flesje, maar ook die helpt niet. Er lijkt geen einde aan te komen, maar mijn motto is tegenwoordig alles zijn fases! 

Ik snap je! Hier neemt hij 3 slokjes en valt wel eventjes weg om vervolgens gewoon weer wakker te worden. 100 keer speen geven laat hem nog niet slapen. Behoorlijk heftig deze ?

Hier het probleem vooral overdag. Alleen maar slaapjes van 3 kwartier....en dan dus heel lang moeten rekken tot hij de fles weer mag... 

Jaaa deze was een hel.. Duurde bij ons ook wel een paar weken.
Ga mee met je kleine (kan ook niet anders haha), veel knuffelen, spelen en misschien een extra voeding wanneer ze dit nodig hebben.
Troosten wanneer nodig.
Succes!

Ja hadden wij ook met 4 maanden! Echt super irritant. Duurde een paar dagen (anderhalve week geloof ik). Daarna sliep hij ineens een stuk beter dan ervoor nog.

Hier ook eentje. Hij sliep al door vanaf dat hij 6 weken oud was. Sliep van 10/11 savonds tot 9 uur 's ochtends.
Sinds ik vorige week weer ben begonnen met werken, moet ik er meerdere keren 's nachts uit om z'n speen te geven. 
Dacht dat hij ff moest wennen aan een nieuw ritme. Maar het zal de combi zijn met de slaapregressie en het 4e sprongetje denk ik. 
Uitgerekende datum is nu 4 maanden geleden. 
Wist dat het goede slapen een keer zou omslaan, maar het is wel ff wennen na al die goede nachten. 

Terug
Bovenaan