4 maanden slaapregressie/sprong?

Hier ook een baby van 4 maanden, maar het enige dat ik merk van een sprong is dat ze de sprong maakt.. dus haar verder zie ontwikkelen en opeens nieuwe dingen zie doen. In de nacht kun je een bom laten afgaan.. ?.. Maar bijv. onrust, het steeds bij mama willen zijn, slechter slapen.. kan zeker wel met een sprong te maken hebben. In die koppies gebeurt ontzettend veel. 

Hier ook, altijd een goede slaper geweest ze sliep al vanaf 5,5 week door snachts.. 
Maar sinds 2 weken bijna elke nacht wakker.. jengelen, nu ze uit het sprongetje is gaat het wel al iets beter maar vannacht was het weer raak

Hier ook mijn zoontje is bijna 4 maanden. Sliep altijd van 2130. 22uur tor 7 uur nu komt die snachts weer.  Overdag erg ha gerig mopperig en jenelig.. Komt sneller om zijn flessen.. Dua met cb bureau afgdsproken alsvast beginnen met hapjes en rijstenbloem in zijn laatste fles.. Maargoed.. Hopen dat vanzelf weer weg gaat.. 

Ik zie het topic net weer omhoog komen! ? nou ondertussen is hij volgende week 6 maanden en de slaapproblemen zijn alleen maar verergerd hier helaas.. 

Terug
Bovenaan