4 maanden sprong en eenkennig???

Mijn man vind het ook onzin haha hij zegt jij met je sprongen! Haha!
Maar ik merk het ook echt hoor is gewoon een heel ander meisje. 
Ook alles elke keer heel erg snel zat terwijl ze zichzelf normaal echt al goed kan vermaken.
Het weet indd wat!
Gelukkig hebben wij hier nog geen last met slapen.
Slaapt nog net zo goed als normaal dus hopelijk blijft dat !
Zijn bij jullie ook de sprongetjes meestal net zolang aanwezig als dat ervoor staat? 

Oeps, drukte perongeluk op verzenden haha!De tweede sprong stond 2 weken voor. Mijn zoontje is geen 2 weken aan een stuk uit zijn doen geweest. In get begin 2 daagjes en dan weer even niet, on vervolgens weer n dagje uit zijn hum te zijn. Bij deze 3e sprong staat een week voor, maar is hij ook 2 a 3 dagen uit zijn doen geweest en nu alweer 2 dagen niet. Hij kan nu al heel vee meer, dus weet niet of deze nu voorbij is, ofdat er nog n roerig dagje aankomt. Duurt het bij jou wel de tijd die ervoor staat?Mijn zoontje slaapt tot nu toe gelukkig de nachten we gewoon goed door. Sprong of niet, lekker pitten! Alleen overdag slaapt hij dan slecht.

Nou bij mij duurde de 4 maanden sprong lang.... een paar dagen in zijn hum en weer een aantal dagen niet en zo toch zeker wel 5 a 6 weken lang. Elke keer kon hij weer wat meer. Ook een aantal slechte nachten met hem gehad, terwijl hij al vrij vroeg goed doorsliep. Was af en toe heel pittig, omdat hij ook gewoon niet tevreden te krijgen was. Ik heb vrienden die niets merken van sprongetjes en vrienden die het duidelijk merken, maar het ene kind heeft er maar een paar dagen last van en de ander een stuk langer. Ik heb het bij elke sprong gemerkt, dus ben ook bang voor de sprongen die nog gaan komen haha, al blijkt de 4 maanden sprong wel 1 van de heftigste te zijn. Maar dat zeggen ze ook van de 6 en 9 maanden sprong, dus ben benieuwd wat ons nog te wachten staat haha. Ik geloofde eerst niet in de sprongetjes, maar ik merk het echt wel goed aan mijn zoontje. 

Nou ik denk ook niet dat het hier indd de gehele tijd aanwezig is maar merk het wel vaak. En zeker op sommige tijdstippen op de dag.
Vannacht ook weer veel aan het spoken geweest voor haar speentje terwijl dat juist weer een stuk minder was of eigenlijk helemaal weg.
Was denk ik vooral met haar vorige sprong en haar ziek zijn dat ze elke keer wakker werd.
Ik hoop dat dat niet weer standaard word want dat is indd best vermoeiend meerdere malen per nacht eruit als je het niet gewend bent haha!
Nu de laatste twee dagen niet eenkennig bij oma gelukkig want die past op haar.
Gewoon oma aankomende tijd even extra vaak zien. 
Voor de rest maakt mij die eenkennigheid niet enorm veel uit.
En ik merk heel sterk dat ze snel uitgekeken is bv in de box of op haar speelkleed of wipstoel bv.
En korte slaapjes overdag ?
Hahaha best wat punten dus

Terug
Bovenaan