4 mnd en ze wil haar melk niet meer!!

Wat grappig zal dat geweest zijn toen hij voor t eerst zijn groenten proefte!
Nienke krijgt nu 4 fleseen en de tijden ertussen zijn i.p.v. 3 1/2 u nu 4 a 4 1/2 u en dat gaat prima. Ze drinkt meer i.p.v. 150 drinkt ze nu 180 a 200 per fles. Tussen door nog fruit. Ze kreeg nu haar laatste fles om 9 u s avonds en ik moest haar gewoon om 7 u wakker maken en om half 8 vanmo ging ze gewoon weer verder slapen. Op dit moment hoor ik haar weer iets wakker worden (10 u) Ik heb geen rijstebloem in de fles gedaan en toch ging dit prima zo. Ze drinkt weer lekker rustig en heeft nu echt honger als ze begint en dat had ze daarvoor niet merkte wij. Ze komt goed aan haar hoeveelheden dus goed zo.
Binnekort ook maar s voorzichtig met wat groenten beginnen.. Ben benieuwd!
 
Hoi,

Hier hetzelfde. Ongeveer 3 wkn terug dronk onze kleine vent ook heel slecht. Hij is nu 4,5 maand. Van de een op andere dag dronk hij van zijn fles maar 50cc. Ik helemaal van slag maar hij niet. Is vanzelf weer goed gekomen. Ik weet niet zeker of het er iets mee te maken heeft gehad. Onze zoon had een paar dagen daarvoor zijn prikjes gehad. Hij is niet hangerig of ziek geworden. Maar een paar dagen daarna ging hij minder drinken. Het minder drinken heeft ongeveer een klein weekje geduurd.

Succes!

Mandy
 
Terug
Bovenaan