4 nov echo en mvm

Haai meiden

Vanmorgen weer de mevr van moeders voor moeders gehad! Test was weer posi dus mag beginnen met plassen voor het goeie doel. Vanavond krijg ik de flessen!

Ook heb ik even gebeld met de ass van de gyn! had een afspraak staan op 18 nov voor een echo maar dat duurde me eigenlijk veeeeeeeeel te lang! Slecht he! Dus nu gebeld en mag ik 4 nov komen! Ook omdat mijn medicatie (schildklier) aangepast moet worden!

Heeft iedereen hier al een echo gehad?
xxx

Hoi hoi,

Nee ik heb ook nog geen echo gehad :( ik heb hem 12 november was eerst ook 25 nov maar omdat ik steeds zo buikpijn heb kon het eerder, mocht de buikpijn nou gaan verergeren dan kon ik bellen en dan zal ze me er eerder inplannen dus we zullen zien.
Begrijp ook helemaal dat het je te lang duurt hoor het duurt mij eerlijk gezegd ook te lang maar ja.
En het is ook goed toch dat je eerder gaat ivm je medicatie aanpassen is toch belangrijk.
Spannend over iets meer dan een week heb je je echo!!! Geniet ervan!!

xxxx

Wat spannend! Nog een weekje wachten! :)
Ik heb al een echo gehad (ben nu ook 9.2 weekjes)
Hoopte dat het gewoon uitwendig zou zijn maar de echoscoptiste kon niets zien dus het werd inwendig... Maar ach! We konden het kleine hummeltje zien!!!
Het hartje horen en zien kloppen, begin van hersenen, armpjes en beentjes gezien :)

ik heb vorige week met 5,3 een echo gehad nu mag dan zie je echt nog super weinig, maar goed genoeg om te zien dat het goed zit en dat is helemaal te gek!!
Ik heb ook 4 nov. weer een ech dan zit ik op 7,5
Bij mijn dochtertje kreeg ik met 8 weken een echo, wel inwendig maar dat was zo gaaf om te zien, net een schildpadje heerlijk!!!
ik hoop dat we zoiets volgende week ook zien :)
hoe laat moet jij mamavanLenR??

Engeltjelief, wat heerlijk dat je zo'n mooie echo hebt gehad, super!! lekker gaan genieten nu hihi

Bietje wat vervelend dat je steeds buikpijn hebt ik hoop dat het heel snel 12 nov. is hihih hoever ben je dan??

liefs Petra

Hoi,
Ik heb gisteren mijn tweede echo gehad ))) en het is gewoon geweldig om dit mee te maken,ook deze keer kwamen de tranen,omdat ik hoorde dat alles goed wasHet beweegde zelfs al....Gelukkig trouwens.
16 november hed ik de volgende afspraak.
Ben nu 8 wkn en 5 dagen......

Liefs naz...

ik moet volgende week om 14.00 er zijn! Bij mijn 2 meiden heb ik beide rond de 6.3 weken een echo gehad! Bij de 1e zagen we alleen een wormpje zien en bij de 2e ook al een hartje!!! Ach zien dat het er zit doet al een hoop hahaha!

ik moet nog anferhalve week wachten, maar zit dan op 7 en halve week dus hartje moet dan te zien zijn.
Na de vorige keer een lege echo, is te vroeg heen ook niet meer prettig. Was toen met 6.1

Terug
Bovenaan