4 nov echo en mvm

Spannend allemaal he, en leuk al die goede echo's om te horen zoals gezegd moet ik 12 november en als het goed is ben ik dan 9.3 dus ben benieuwd!!!
Met de eerste heb ik zoveel berekeningen van hun gehad omdat die zo beweegelijk was dus dan weer klein dan weer groot heb echt zoveel datums toen gehad ik zat toen zelf op 15 augustus en hun op het laatst op 31 augustus 4 september werd die geboren, super snelle bevalling 2,5 uurtjes was die er maar ja hij had toch te lang gezeten zeiden ze achteraf hij was al helemaal blauw en paarsig en huilde eerst ook niet, en was echt een klein hummeltje. was achteraf best heftig. Ga nu dus ook van me eigen telling proberen uit te gaan en hoop hun ook!!!

mijn eerste echo zou eigenlijk pas 23 november zijn, rond de twaalfde week. Ik kreeg echter twee keer vlak achter elkaar een kleine bloeding en daarom werd er voor de zekerheid afgelopen dinsdag al een echo gemaakt. Heel spannend, want ik was behoorlijk bang dat er wat mis was, maar hartje klopte al en het zag er goed uit. Het liep alleen een paar dagen op achter op de berekeningen. Dit kan liggen aan het feit dat mijn cyclus onregelmatig is of toch al voorbereiding op miskraam. Dus nu moet ik woensdag weer terugkomen en gaan ze kijken of hij goed gegroeid is. Ik ga maar uit van het goede en dat hij door mijn cyclus wat achterloopt, maar spannend is het wel

Terug
Bovenaan