4 november met verlof, 8 november Koen geboren!

6 november met harde buiken het zkhs in. Ik had ook erg veel last van het litteken van de vorige keizersnee. Dat ging steeds meer pijn te doen. Dinsdag ochtend( 34,5 week) in het grote overleg met de gyneacologen en de kinderartsen. Ze Waren erg bang dat er een verdunning van de baarmoeder was door die vorige keer en dat mn baarmoeder zou scheuren. Dus ipv 16 december is onze Koen 8 november geboren! Hij heeft wel een slechte start gemaakt omdat zn longetjes nog nat waren en ze flink aan hem hebben moeten trekken maar het gaat nu enorm goed met hem, en hopen dat hij volgende week naar huis mag

Hey,

Geweldig om te lezen dat nu alles goed gaat met Koen!
Ouders gefeliciteerd met jullie zoon, maar koen: jij ook gefeliciteerd met je ouders!
Jammer dat ie een slechte start had, maar gelukkig is dat al een stuk beter geworden.
En ja dat decemberbaby's nu al geboren kunnen worden is ook al een feest op zich... Zo zie je maar dat je dat echt niet in de hand hebt... Geniet van jullie zoon! Xmarleen

Hoi,

Gefeliciteerd met jullie zoon!
Ik hoop dat hij snel opknapt en dan lekker mee naar huis mag.

De eerste "december"baby is al geboren, dat gaat snel!
Hoe gaat het nu met jou?
Hoop dat jullie snel thuis van jullie gezinnetje kunnen genieten!

Liefs Danielle

P.s. Wat woog Koen bij zijn geboorte?

Van harte gefeliciteerd met jullie Koen!!
Ik hoop dat hij inderdaad volgende week lekker naar huis mag en jullie als gezinnetje volop kunnen genieten!
Ben ook wel benieuwd wat Koen woog bij zijn geboorte..

Liefs Brigitte

Terug
Bovenaan