4 november met verlof, 8 november Koen geboren!

gefeliciteerd!!! jeetje wat spannend zeg!
wat super dat het nu goed gaat met jullie Koen.

ik hoop dat hij snel in zijn eigen bedje mag slapen, lekker bij papa en mama thuis.

succes,

groetjes dion

Van harte gefeliciteerd met jullie zoon Koen!

Fijn dat het allemaal steeds beter gaat. Hopelijk mag hij snel met zn ouders mee naar huis en kunnen jullie heerlijk thuis genieten van jullie gezin!

Heel veel geluk samen!

Lfs Esther

Gefeliciteerd met jullie zoon Koen!
Heftig hoor, fijn dat het steeds beter gaat. En hopelijk mag hij snel met jullie mee naar huis, zodat je thuis lekker kan gaan genieten!!!!!!!!!! Jeetje de eerste december baby is al geboren. Ik kreeg wel beetje de kriebels hoor ik ben ook 16 december uitgerekend word nu toch echt wel spannend!

Veel geluk met de kleine Koen!

Liefs Marie

van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon. ik hoop dat alles nu goed is met het kleine manneke en dat jullie al thuis zijn en echt kunnen genieten nu. mijn zwangerschapverlof gaat officieel vanaf maandag in maar heb gisteren al de laatste gemaakt ik studeer nog en mijn mentor vond het wel goed geweest zo ik had lang genoeg volgehouden dus toen kon ik vandaag al lekker thuis blijven. ik geniet nu dus ook nog lekker hoop alleen dat ons kindje nog wel eventjes op zich laat wachten ze is al klein dan zou het nog kleiner zijn geen prettige gedachten. wel fijn te lezen dat baby's die te vroeg geboren worden het ook goed kunnen maken en al vrij snel weer naar huis mogen. veel succes en veel plezier met het genieten van jullie kindje
liefs nicole

Terug
Bovenaan