4 of 6 weken van te voren stoppen?

Zelf ben ik van plan om met 33 weken te stoppen. Mijn eerste wou al komen met 34 weken en dat hebben  ze met weeenremmers kunnen tegenhouden tot de 36 weken. Nu heb ik weer heel sterk het gevoel (of misschien wel de angst) dat deze ook vroeger gaat komen. Wil dus nu wel een fijne aanloop naar m'n bevalling hebben en misschien op deze manier er alles aan proberen te doen om te zorgen dat deze wat langer in m'n buik blijft.
En  na de 16 weken  heb ik ook nog 3 weken vrij gepland.
Dit is waarschijnlijk mijn laatste zwangerschap dus wil er optimaal van gaan genieten.

Mams79

26wkn en 5dgn

hoi meiden

nou wij hebben een eigen zaak 2 zelf en daar doe ik de boekhouding voor en spring bij als dat nodig is,, deze week al 3 dagen ,,
dat kan zo zijn dat ik een paar dagen voordat ik ga bevallen opeens achter de kassa in de snackbar sta haha   ik heb wel tegen mijn man gezegt dat ik niet zo lang door wil gaan omdat ik best last van dingen heb,, nu gaat het nog wel een paar uur achter die kassa maar als je daar bent ga je toch weer van alles lopen doen en dat wil ik liever niet,, ik heb zoiets ik luister naar me lichaam gaat het dan is het oke zo niet dan niet

veel liefs cora

Bij Ruben ben ik 4 weken van te voren gestopt maar dat is me niet goed bevallen.
Het was toen hoogzomer en ik hield aardig wat vocht vast. Ik werk met kids met ADHD en autisme en het viel erg zwaar om zo lang daar mee door te werken. Ik ben toen ook een weekje eerder gestopt.

Nu we een tweeling krijgen wil ik zeker 6 weken van te voren stoppen. Vier weken lijkt mij nu al helemaal niet haalbaar. Tot nu toe hou ik het goed vol en ik hoef vandaag nog maar 6 weken te werken. Na mijn verlof neem ik mijn openstaande overuren en vakantieuren op en misschien zelfs nog voor 1 kind ouderschapsverlof. Ik wil hier goed van gaan genieten en mijn leven weer goed op poten zetten voordat ik weer ga werken.

groet,
Jinny

Hoi hoi..............

Ik stop 6 weken van te voren. Ik heb nu al te maken met eenhoge bloeddruk, dus ik denk dat het voor mij niet verstandig is om vier weken van te voren te stoppen. Bij mijn eerste moest ik 6 weken van te voren stoppen, omdat ik minder moest gaan werken en dan heb je geen keuze meer. Ik moet wel zeggen dat vier weken van te voren erg kort is.
Ik heb nu dan ook erg veel vakantiedagen gespaard en mag er styraks nog 8 weken aan vast plakken.... Zalig!!!

Groeten Korrine

Hoi,

ik werk in de zorg en bij ons moet je 6 weken van te voren stoppen. Ik heb nog zoveel vakantiedagen dat ik mijn zomervakantie voor mijn verlof zet. Dus hoef ik nog maar 3 weken te werken. 6 september mijn laatste werkdag. Hoef dit jaar dan toch niet meer te werken en krijg per 1 januari weer nieuwe vak-dagen.
Hoogstwaarschijnlijk stop ik met werken of ga ik als oproepkracht werken. Dat is het voordeel van de zorg dat kan ook in de avond en in de weekenden.

Succes

Groetjes Miranda

Hallo,

Ik stop  4 weken voor de bevallling en dan heb ik lekker 12 weken daarna!! En gelukkig heb ik een fijne werkgever en mag ik mijn vakantiedagen van afgelopen jaar meenemen naar volgend jaar en heb ik nog 4 weken extra!!!! November gaat mijn verlof in en dan kom ik in  april pas weer
Heerlijk lijkt me dat.....

groetjes kim

Ik stop 6 weken ervoor. De vorige keer wilde ik tot 4 weken gaan maar vanwege een hoge bloeddruk moest ik nog voor de 6 weken stoppen. Nu vind ik het best pittig worden met een kleintje erbij. Ik plak er wel wat ouderschapsverlof achteraan dus die weken erna komen wel goed.

gr. Anne

Terug
Bovenaan