quote: JWW schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('26-09-2006 14:01:48&apos😉);
Hallo!
Nog een dikke week wachten tot mijn NOD. Het duurt wel lang hoor als je zo graag wilt weten of het gelukt is of niet.
Ik weet eigenlijk niet of je ongeveer een week na je eisprong al kwaaltjes kunt hebben.
Ik weet ook niet of dat wat ik voel echt is, of dat ik het gewoon te graag wil voelen.
Soms heb ik een zeurend gevoel onder in mijn buik, pijntjes onder in de rug en vlagen van hoofdpijn.
Zijn er misschien nog meer meiden die rond 4 oktober hun NOD hebben?
Ik zal duimen voor ons allemaal.
Veel liefs,
JWW
Hai JWW en de anderen!
Heb ook 4 oktober mijn NOD. Heb vandaag testen via de post ontvangen. Mag van manlief niet testen voor NOD. Het is onze eerste ronde voor een tweede kindje. De eerste liet een jaar op zich wachten. Soms om moedeloos van te worden, maar na een jaar was het toch raak! Dus de moed niet opgeven. Om ons heen was ook iedereen opeens zwanger en ons wilde het niet lukken. Je ziet het, na 12 rondes toch gelukt! Ik had me voorgenomen om me niet te druk te maken. Dat had ik namelijk bij de eerste wel gedaan. Maar ook nu lukt het me niet om rustig blijven. Dagen kruipen voorbij en ik weet gewoon dat ik reuzeteleurgesteld zal zijn als de rode duivels komen. Een aantal mensen heb ik het inmiddels verteld dat we weer bezig zijn. Ik wil daar niet al te moeilijk over doen en dan kun je ook je ei eens even kwijt. Hebben jullie het aan anderen verteld?
Oh ja, JWW, ik voelde alle 12 maanden wel wat, maar toen het echt raak was bijna niets. (alleen moe). Ik was eigenlijk superverbaasd dat ik toen zwanger was! Je lichaam is soms echt onduidelijk hoor. Iedereen voelt zich overigens anders. Je kunt volgens mij wat voelen na de innesteling, dus zo'n ruime week na de eisprong. Dat las ik in een boek. Maar het is geheel afhankelijk van je hoeveelheid hormonen of en wat je voelt. Sorry, het is een heel verhaal geworden.
Ik wens jullie allemaal veel succes. Keep up the good spirit!
liefs
Fee Julia