4 oktober NOD

vorige week had ik dus erg last van mn buik vooral aan de linker kant. kan best de eisprong geweest zijn maar   die pijn houd toch niet 5 dagen aan??? had ik eerder nooit. maar als het zo is moet ik rond dag 30 of 31 ongi worden. bah lastig hoor die onzekerheid.

liefs sibje

Hoi JWW,

Het is echt heel naar om steeds teleurgesteld te worden, vooral als
iedereen om je heen zwanger raakt, m'n 2 beste vriendinnen, m'n zusje
en nu ook nog Maxima...:) Ik denk nu ook steeds dat er iets mis is met
mij of mijn vriend. Iedereen roept dat t vanzelf goedkomt, maar goed,
dat is makkelijk gezegd van een afstand! Ik hoop echt van harte voor
jou dat jij niet zo lang hoeft te wachten en dat het deze maand raak
is! Ik duim voor je!

Groetjes Noor

quote: JWW reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('26-09-2006 15:25:44'));

Hoi Noor,

Wij zitten pas in ronde 2.
Ik
weet dat je lichaam je goed voor de gek kan houden. Daarom schrijf ik
ook dat ik niet weet of dit er allemaal wel bij hoort. In de vorige
ronde had ik alleen wat lichte buikpijn en af en toe geen eetlust. De
klachtjes van deze ronde verschillen daar dus weer van.
Ik hoop ook van harte dat het deze keer wel raak is, maar ik hou er ook genoeg rekening mee dat het misschien wel niet zo is.

Hoe
is het eigenlijk voor jou om al zo vaak teleurgesteld te worden? Het
lijkt me echt verschrikkelijk om al 9x ongesteld te zijn geworden als
je dat liever niet wilt.
Lukt het je nog wel om goede hoop te houden?

Veel succes in ieder geval.

Liefs,
JWW

quote: JWW schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('26-09-2006 14:01:48'));

Hallo!

Nog een dikke week wachten tot mijn NOD. Het duurt wel lang hoor als je zo graag wilt weten of het gelukt is of niet.
Ik weet eigenlijk niet of je ongeveer een week na je eisprong al kwaaltjes kunt hebben.
Ik weet ook niet of dat wat ik voel echt is, of dat ik het gewoon te graag wil voelen.
Soms heb ik een zeurend gevoel onder in mijn buik, pijntjes onder in de rug en vlagen van hoofdpijn.
Zijn er misschien nog meer meiden die rond  4 oktober hun NOD hebben?
Ik zal duimen voor ons allemaal.

Veel liefs,
JWW

Hai JWW en de anderen!

Heb ook 4 oktober mijn NOD. Heb vandaag testen via de post ontvangen. Mag van manlief niet testen voor NOD. Het is onze eerste ronde voor een tweede kindje. De eerste liet een jaar op zich wachten. Soms om moedeloos van te worden, maar na een jaar was het toch raak! Dus de moed niet opgeven. Om ons heen was ook iedereen opeens zwanger en ons wilde het niet lukken. Je ziet het, na 12 rondes toch gelukt! Ik had me voorgenomen om me niet te druk te maken. Dat had ik namelijk bij de eerste wel gedaan. Maar ook nu lukt het me niet om rustig blijven. Dagen kruipen voorbij en ik weet gewoon dat ik reuzeteleurgesteld zal zijn als de rode duivels komen. Een aantal mensen heb ik het inmiddels verteld dat we weer bezig zijn. Ik wil daar niet al te moeilijk over doen en dan kun je ook je ei eens even kwijt. Hebben jullie het aan anderen verteld?
Oh ja, JWW, ik voelde alle 12 maanden wel wat, maar toen het echt raak was bijna niets. (alleen moe). Ik was eigenlijk superverbaasd dat ik toen zwanger was! Je lichaam is soms echt onduidelijk hoor. Iedereen voelt zich overigens anders. Je kunt volgens mij wat voelen na de innesteling, dus zo'n ruime week na de eisprong. Dat las ik in een boek. Maar het is geheel afhankelijk van je hoeveelheid hormonen of en wat je voelt. Sorry, het is een heel verhaal geworden.
Ik wens jullie allemaal veel succes. Keep up the good spirit!

liefs
Fee Julia

hallo mensen

Ik heb ook mijn nod op 4 oktober
Dit is mijn eerste ronde, voor een 3e kindje
Ik heb deze maand niet gelet op mijn eisprong dat heb ik eigenlijk nog nooit gedaan

toen ik zwanger was van mijn eerste die nu 3 jaar is
Wist ik echt niet dat ik zwanger was wist ook niet wat ik moest voelen
Ik was er zeker van dat ik ongi moest worden , ik had zoveel buikpijn dat ik zelfs een handoek onder me legde voor het geval ik snachts ongi zou worden  
na ruim een week overtijd dacht ik < je weet maar nooit en heb ik toen een test gedaan en positief  
Bij mijn  dochtertje net zo het was de  1e ronde dat we bezig waren, ik was 3 dagen overtijd en mijn vriendin zegt kom testen  
ik wist bijna zeker dat ik niet zwanger was z'n ongi gevoel
en na  4 dagen gaan testen en ja hoor weer zwanger  
En nu bezig voor een 3e kindje, wel spannend maar ik heb natuurlijk al 2 mooie en lieve kinderen dus heb wel erg veel geduld  

iedereen succes en hopen dat we zwanger zijn      

Goedemorgen!

Hoe is het met jullie allemaal die hun NOD (rond) vandaag hebben?
Met mij gaat het nog wel goed, maar ik heb er echt een slecht gevoel over.
Ik werd vanochtend wakker met een ongesteldheidsbuikpijntje. Niet echt heel erg, maar hij was er wel. Er is verder nog niks te bekennen, maar ik geloof er niet meer zo in.
Ik ben benieuwd hoe het met jullie is gesteld. Hopelijk bij jullie meer goed nieuws.

Liefs,
JWW

Hallo
Bij mij ook nog niks te zien wel spannend had gister mijn nod
Iedere ochtend denk ik ja ik word ongi dan heb ik z'n ongi gevoel in mijn buik maar later trekt het dan weer weg
Nog effe afwachten en we weten meer

gr Quinsjen

Hoi,

Ik ben afgelopen zondag ongesteld geworden,ik had nu een cyclus van 28 dagen.Dit was de eerste keer nadat de mirena spiraal eruit was dus eigenlijk ben ik wel blij dat het nu keurig 28 dagen was.Ik voelde ook wel wat opluchting hoor.Ik was wel gespannen de eerste ronde,kon er soms niet van slapen.Dus ik ga nu wel proberen om er wat ontspannender mee om te gaan.Het blijft natuurlijk spannend en ik wil het ook zo graag maar ik ga wel wat meer afleiding zoeken.
En hoe is het met de rest, nog niks..? Ik hoop voor jullie dat de rd niet komen!!
Succes met wachten,

Liefs Lene

ik zit nu op dag 32 van mijn cyclus. vorige week erge buikpijn gehad. het waren steken niet echt prettig. vorige week en deze week ook ongi pijn maar niks te bekennnen. vandaag geen ongi pijn. ben benieuw. mijn langste cyclus heeft 33 dagen geduurt dus we wachten nog ff af. ik heb niet het idee zwanger te zijn maar ook niet het idee dat de ongi er aan komt want mn buik is redelijk rustig. heb alleen hele erge honger!!! ik eet meer dan 2 weken terug. moet nog maar geduld hebben.

liefs sibje

Terug
Bovenaan