4 weken..! Al die onzekerheden!

Helaas heb ik inmiddels een miskraam gehad :(

De buikpijn die ik voelde veranderde een week geleden ineens, werden heftige krampen zoals bij menstruatie, maar dan pijnlijker. Test gedaan, was nog maar heel licht positief... Diezelfde avond begon ik heftig te bloeden ik denk wel 70ml helderrood, daarna nog 2 dagen licht gebloed en uiteindelijk een dag later - ook al was ik net 5 weken, is erg vroeg - een echo laten doen: niks meer te zien...

ook al was ik nog maar net zwanger, ik weet zeker dat het zo was. 8 positieve testen gehad. De echoscopist was een trut... 0 empathie.

Ben super verdrietig, we proberen het een plek te geven en gaan vol goede moed door naar poging 2. Nu alleen nog afwachten hoe snel mijn cyclus weer op orde is.

Aan alle zwangeren hierboven: veel geluk en geniet!

Ach Linda wat een vervelend verhaal zeg!

Ondanks dat je nog niet lang zwanger was is het gewoon super k*t!! Wel heel jammer dat diegene van de echo ook nog zo onaardig is terwijl je net slecht nieuws hebt gekregen. Hoe moeilijk ook, maar je kan er helaas niks aan doen en had ook niet voorkomen kunnen worden. Helaas was er iets bij het vruchtje niet goed waardoor de zwangerschap is afgebroken.

Probeer het een plekje te geven, en zodra jullie er weer klaar voor zijn gewoon op je gemak weer gaan beginnen. Je kan vrij snel weer zwanger worden na een miskraam als jullie willen.

Heel veel sterkte voor jou en je partner en hoop dat jullie verdriet snel weer plaats maakt voor geluk!

liefs, Patricia

Terug
Bovenaan