<p style="color: #000000; font-family: Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 14px;">Hallo allemaal </p><p style="color: #000000; font-family: Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 14px;"> </p><p style="color: #000000; font-family: Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 14px;">Ik ben zelf 4 weken en 6 dagen zwanger </p><p style="color: #000000; font-family: Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 14px;">Ik voel af en toe de zwangerschap symptomen en zodra ik niks voel schiet ik zelf ook in paniekheid ....het is zo erg bij mij geweest dat ik wel 5 testen heb gedaan ook omdat ik zelf niet kon geloven en natuurlijk alle 5 positief.....Ik merk zelf dat ik nog wel gespannen omdat mijn eerste echo pas 22 augustus is en dat lijk wel eeuwigheid te duren hahaha zelf heb ik wel al snel tegen me familie en beste vriendinnen vertelt ook omdat dit me 1ste kindje gaat worden dus dan ben je sowieso al super enthousiast,ik lees vaak als je al heel vroeg aan mensen verteld dan heb meer kans op miskraam ik weet niet of dit waar is ??? Wat ik nu merk is dat ik last begin te krijgen van me emoties zo als nu voel ik me heel erg angstig hebben jullie dat ook?? En ik ben egt heel bang voor een miskraam nog steeds heb ik die angst heel erg want ik wil me kindje niet kwijt het is me 1ste kindje en ik doe alles aan zodat niks mis kan gaan ik eet gezond slaap veel neem goed rust enzo </p><p> </p><p>Hoeveel procent heb ik omdat ik 4 weken ben hoeveel procent heb ik dat me zwangerschap goed gaat verlopen ?? Want van af me 20ste heb ik veel onderzoeken gehad bij de gynaecoloog vanwege anticonceptie die ik in die tijd had gehad en die onderzoeken heb ik gehad tot me 27ste en elke keer kreeg ik te horen dat me baarmoeder gezond is en dat me eierstokken goed en gezond eruit zien enndat ik veder niks makeer dus daarin ben ik helemaal gezond....Maar omdat ik zo vaak hoor dat je in je vroege stadium miskraam kan krijgen ben ik zo bang.......kan iemand me asjeblieft helpen??? Ook omdat ik nu niks voel en me borsten zijn nu ontspannen terwel vanochtend niet zo was enngisteren ook niet ben ik me nu zorgen aan het maken.....</p>