4 weken oud en 4 voedingen op 24 uur?

Ik heb hier ook mee geworsteld, maar dan eerder of ze te veel kreeg. Mijn houvast is de regel 150ml per kilogram lichaamsgewicht wat ze over de hele dag binnen moet krijgen. Dus in jouw geval 150ml x 3,850gr = 577,50ml op een dag. Met 4 voedingen dus ongeveer 144ml per keer en met 5 voedingen ongeveer 115,5 per keer..
Kortom, volgens mij doe je het hartstikke goed, deze regel is maar een gemiddelde. Het belangrijkste zijn de plasluiers, dat ze genoeg vocht krijgt, ze tevreden is en vooral zo weinig mogelijk last heeft van de reflux.
Ik herken je onzekere gevoel en hoop dat dit je een beetje houvast geeft!
 
Oei lastig, 
De reden dat er niet te lang tussen mag zitten is een suikerdip. Is het mogelijk om de vierde voeding iets te rekken zodat er minder tijd tussen de laatste en eerste fles zit?
Ik heb mijn dochter vanaf 6 weken ook die nachtvoeding niet meer opgedrongen. Was toen ook 19.00-7.00 en soms nog langer. Werd alert wakker dus dat zat goed.
Aangezien dit pas twee dagen speelt zou ik het nog een paar keer proberen en anders lekker van je lange nacht genieten. 
 
 
 
Vrouw jij kunt het overdreven vinden maar ik vind het voor zo een kleine uk gewoon te weinig. Mondjes opgeven ed hoort erbij. Doe vooral waar jij je goed. Dit is nou eenmaal een forum eh. Je vraagt iets en dan kun je ook allerlei reacties verwachten toch? Ik ben niet van de moeder maffia hoor haha. Rustig aan
 
Terug
Bovenaan