4 weken wat pril

<p>Hoi Iedereen, </p><p>Op 1 april ( en het was echt geen grap ) na twee testen verder blijken wij toch echt zwanger te zijn! De derde clearblue test 1-2 weken! Wat een vreugde en blijdschap. Je gaat jezelf over van alles inlezen en komt ook dingen tegen die je niet wilt lezen natuurlijk. 02 mei de eerste echo iedere dag duurt lang, maar iedere dag is er weer 1 En vind t zo gezellig in mijn buikje! :)  erg moe wat ik vrij snel vind en wat kleine krampjes, maar daar probeer ij zoveel mogelijk van tw genieten. </p><p>Wou dit even met jullie delen. </p><p> </p><p>Liefs Bianca </p>

Hoi Bianca!

Gefeliciteerd! 
Super leuk, ik heb op 1 april ook mijn eerste positieve test gehad :)
Ben wel enorm zenuwachtig want de vorige keer heb ik met 11 weken een miskraam geha:( dus nu denk ik heel snel dat er iets niet goed zit. Maar we blijven ervoor duimen!
Heel veel succes alvast bij je eerste echo, ik heb hem 24 april al!

Liefs Elsa

Hoi Elsa! 
Wat vervelend!! Dit is mijn eerste poging en tevens ook gelijk mijn eerste zwangerschap! Hoelang was je overtijd toen je testse? Leuk om je hier te leren kennen! 
Positief blijven denken, al blijft het altijd een beetje eng heb ik ook! Er zit zoveel liefde in ons nu al! 
Oh wat leuk! Dat is een weekje eerder als die van mij!  Jij ook alvast Gefeliciteerd  ! Houden we elkaar op de hoogte? Zou gezellig zijn :)

Hoi dames, hier vanochtend een positieve test! 
Gefeliciteerd beide!!
Had 8 maart een miskraam, moet ik nu al verloskundige bellen? Krijg ik dan een extra vroege echo?

Wat spannend, je eerste!
Lijkt me inderdaad leuk om elkaar op de hoogte te houden :)
Ik had deze rond een raar cyclus. Ik was al 2 weken overtijd toen ik positief testte. Kan ook komen door de miskraam, had daarna een keer cyclus van 23 dagen en daarna 32 terwijl ik voor afgelopen november erg regelmatige cyclus had
Heb bloed laten prikken bij de dokter. Hij belde net en kon aan de hcg waarde zien dat het nog maar een vroege zwangerschap is, rond  de 4 á 5 weekjes
Was jouw cuclus normaal? En heb je ook af en toe wat menstuatieachtige buikkrampjes? Ik namelijk wel..

Hoi Saartje, wow heftig! En dat te bedenken dat ik 8 maart getrouwd ben!
Je mag het helemaal zelf weten maar zou het wel aangeven.. Heb ik ook gedaan, vandaar dat ik nu wat eerder en vaker mag komen voor een echo :) Heel veel succes!

Hoi Saartje!
Ik zou gewoon bellen! Goed luisteren naar jezelf is vooral erg belangrijk. Ik heb de volgende dag al de verloskundige gebeld! Is het de eerste? 
Heel veel succes. 

Hoi Saartje!
Ik zou gewoon bellen! Goed luisteren naar jezelf is vooral erg belangrijk. Ik heb de volgende dag al de verloskundige gebeld! Is het de eerste? 
Heel veel succes. 

Terug
Bovenaan