4 weken wat pril

Hoi Saartje!
Ik zou gewoon bellen! Goed luisteren naar jezelf is vooral erg belangrijk. Ik heb de volgende dag al de verloskundige gebeld! Is het de eerste? 
Heel veel succes. 

Oeps het bericht naar Saartje iets te vaak haha. 

Maar een normale cyclus, hield een agenda bij met me vruchtbare dagen, dit klopte dus werkelijk helemaal niet. Heb anderhalve week me ovulatie getest en op de 22e was het dan zover! En ook gelijk raak zien we maar. Maar gelukkig ovulatie getest anders was ik veels te vroeg.
Ja heb ook wat krampjes, gisteren avond voelde het alsof ik te lang me plas had opgehouden die pijn in me onderbuik. Je maakt je toch altijd snel zorgen denk ik. Het wachten is moeilijk haha heel de dag informatie aan t lezen, werken? Komt niks van haha. Maar geen last van mijn borsten terwijl er veel vrouwen last van hebben... En jij? 

Aftellen is begonnen voor jou nog 20 dagen... 

Ah oké, jullie waren dus wel echt ervoor aan het gaan? :) Fijn hoor, lang niet bij iedereen is het na 1x meteen raak! 
Ja dat had ik ook! Haha, ik werk in het onderwijs maar ben zo ontzettend extreem moe dat ik vandaag een dagje heb overgeslagen. Wel erg blij dat mijn bloed volgens de dokter verder helemaal in orde was :) 
Uhm af en toe heb ik wat gevoelige borsten maar zeker niet veel. Verschilt erg per vrouw natuurlijk maar ook per zwangerschap. Bij de miskraam had ik al bij 4/5 weken last van dagelijkse misselijkheid, nu af en toe ietsjes maar. En dan denk je natuurlijk van: waar blijft misselijkheid, haha
Jaa kan niet wachten! Lijkt 20 weken te duren haha :)

Trouwens Saartje,
Wil je helemaal niet ontmoedigen hoor maar weet je wel zeker dat dit een nieuwe zwangerschap is? Je hebt al erg snel een positieve test. Bij mij duurde het wel even voordat het hormoon weer uit mijn lichaam was. Maar wie weet :) Duim voor je! 

Xjes, dit wordt mn derde,  heb al 2 kinderen. Ja ik snap wat je bedoelt, maar ik had een week na de miskraam een test gedaan en die was negatief. Weken later echo gedaan en alles was schoon. En ik voel me ook weer zwanger.
Oh 8 maart jouw trouwdag gefeliciteerd! Ja dat was voor mij geen fijne dag haha

Hoi Elsa/Saartje !

Hoe gaat het inmiddels met jullie ??
Tijdje niet gesproken en toch al wat echo's verder... hoop van jullie te horen! 

Groetjes Bianca 

Terug
Bovenaan