4 weken zwanger, onderbuik en onderrugpijn

Dag May,

ik herken jouw verhaal volledig! Ik moest normaal vandaag mijn maandstonden krijgen, maar sinds maandag toch wel menstruatiepijn (redelijk hevig). Ik had direct door dat er iets anders was en heb donderdaf (7/11) een test gedaan, positief, bloedtest ook positief. Ik vraag mij af hoe ik ooit ga kunnen bevallen, de krampen zijn nu zo pijnlijk! Ik ben zelf vroedvrouw, maar moet zeggen dat het toch wel spannend is en bij zo een kramp ik soms denk nu loopt het fout. Maar nog geen bloedverlies dus ik blijf er vanuit gaan dat het groeipijn is! 

Gefeliciteerd CharTchech!

ohh ja echt he! Vandaag zijn de krampen iets minder maar nu spelen de enorm zere tepels en misselijkheid een rol. Haha maar ben er blij om, ik wil zoveel mogelijk alle ongemakken van de zwangerschap voelen want dit stelt me gerust. Ik was afgelopen week bij de test zo enorm euforisch maar merk dat de spanning en angst meer de overhand neemt. Ik hoop zo dat alles goed gaat, je hoort het zo vaak :-( dus zodra ik die ongemakken blijf ervaren en het erger wordt, stelt me dat eigenlijk alleen maar gerust. 

Terug
Bovenaan