4 weken zwanger

<p>Goedemorgen, </p><p>op dit moment bent ik vier weken zwanger en heb ik last van buikpijn onder in mijn buik en dan vooral aan de linkerkant. Ik maak me hier toch een beetje zorgen over. Hebben jullie hier ervaring mee.?</p>

Ik had rond de 5/6 week ook vooral last aan de linker kant. Als ik liep voelde ik het ook echt aan die kant. Zelf was ik bang voor een buitenbaarmoederlijke zwangerschap toen, maar inmiddels 17 week zwanger en tot nu toe gelukkig alles goed. Heb nu vaak last van bandenpijn en dan ook vooral links dus geen idee hoe het komt haha...
Als de pijn heel erg wordt moet je natuurlijk wel even contact opnemen met de ha of vlk. Veel succes met je zwangerschap! 

Ik ben nu ruim 6 weken, maar in week 4 en 5 ook veel buikpijn gehad. Menstruatie achtige krampen en steken op links. Het schijnt er bij te horen en sinds een paar dagen geen buikpijn meer! Zolang het niet ondragelijk is en geen bloedverlies hoef je je volgens mij geen zorgen te maken.
sterkte!

Hoi,
Ik herken het wel,  kan zijn dat je baarmoeder aan het groeien is. Dit kan je heel goed voelen, of het is al bandenpijn dat kan ook.

Succes!

Ik ben nu 5+2 , heb ook al veel last gehad van mijn buik/darmen. 
Ga wel altijd na paar minuten weg. Ik ondervind wel dat in week 4 mijn buikpijn erger das als nu. 18nov pas eerste echo , ik word nu gek omdat ik niet weet of het wel inorde is of niet. 

Terug
Bovenaan