4 weken zwanger

Hoi meiden, ik ben nu 4+3 En herken de buikpijn ook! Beetje zeurende lichte menstuatiepijn.. 
In juni heb ik een miskraam gehad dus vind alles wat ik voel nu onwijs spannend! 
Al weet ik dat deze buikpijn erbij hoort , had ik bij mijn eerste zwangerschap ook. Zolang het geen heftige buikpijn is en er geen bloed verlies is  is het oké. 
Spannend he meiden, we trekken elkaar er door heen ❤?

Ik heb tot en met week 6/7 last gehad van buikpijn en/of steken in mijn buik. Met 8 weken hadden wij de eerste afspraak bij de verloskundige, niks aan de hand. De verloskundige gaf ook aan dat veel vrouwen hier last van hebben. :) 

Ben op dit moment 5+ week zwanger en ook last van de krampen.. goed om de positieve reacties te lezen. Helaas in juli een miskraam gehad dus ben vrij nerveus . 20 november eerste echo spannend!

Ben op dit moment 5+ week zwanger en ook last van de krampen.. goed om de positieve reacties te lezen. Helaas in juli een miskraam gehad dus ben vrij nerveus . 20 november eerste echo spannend!

Herkenbaar! Ik ben nu ook 4 weken, ik heb al een week last van een soort lichte menstruatiepijn. Volgens de verloskundige is dit inderdaad normaal, je baarmoeder groeit al flink. Maar hier ook af en toe die onzekerheid of alles wel goed is. 

Hoi meiden, ik heb precies hetzelfde gehad rond de 4/5 weken. Had 3 dagen bruine  afscheiding, dat blijkt niet erg te zijn. Echter heb ik nu totaal geen buikpijn meer, überhaupt geen zwangerschaps symptomen meer, geen gevoele borsten, die had ik hiervoor wel. Hebben jullie dat nu ook en denken jullie dat dit kwaad kan? Ik heb 26 november de eerste echo. 
sterkte met de onzekerheid (wat vast niet hoeft!) en laat de maand nov maar snel voorbij zijn ;) 

Terug
Bovenaan