4 zonen

<p>Ik kreeg mijn 1ste zoon in 2013 daarna volgde bijna 4 jaren zonder zwangerschap en ik dacht dat ik alleen maar 1 kind zou hebben!!</p><p>In 2017 kreeg ik mijn 2de zoon,helemaal gelukkig was ik dat mijn 1ste toch ee´ broertje kreeg,in 2019 werd onverwachts mijn 3de zoon geboren, niet gepland maar hartstikke welkom,in 2020 kreeg ik mijn 4de zoon,wederom niet gepland maar ook harstikke welkom,mijn zoontje was een paar maanden oud toen ik weer zwanger raakte maar die heb ik weg laten halen omdat t te snel was!</p><p>Ik heb altijd jongens gewild en dubbel gekregen maar ik vraag me toch steeds af of t kind wat ik heb laten aborteren of dat misschien geen meisje was geweest?</p><p> </p>
 
Tsja, dat zal je nooit weten denk ik. De kans is ongeveer 50% dat het een meisje was, maar het zou dus net zo goed nog een jongen kunnen zijn geweest. Ik vraag me dat ook wel eens af bij mijn miskramen, maar een antwoord zal er nooit komen, dus fantaseer ik er vrolijk op los, ook wetende dat het er niet meer toe doet, want ook al waren het dochters, dan zijn het dochters die ik nooit zal leren kennen of een zusje voor mijn zoontje zouden zijn. Bij een zwangerschap had ik wel heel sterk het gevoel dat het een meisje zou zijn, maar gezien die dus ook niet zo ver gekomen is dat het bekend had kunnen zijn zal dat gewoon bij dat sterke gevoel blijven.
 
Terug
Bovenaan