40.5 weken gefrustreerd

Ik ben vandaag 41 weken zwanger en een dag. Gisteren gestript, maar helaas geen effect. Bij mijn eerste kind ben ik ook gestript met 41 weken, toen wel bevallen. Mega frustratie dus!! Geen idee ook wat ik nog moet doen, iemand tips?

Ik ben vandaag 41 weken zwanger en een dag. Gisteren gestript, maar helaas geen effect. Bij mijn eerste kind ben ik ook gestript met 41 weken, toen wel bevallen. Mega frustratie dus!! Geen idee ook wat ik nog moet doen, iemand tips?

Fijn om jullie verhalen te kunnen lezen! Morgen komt de VK weer strippen. 
Het blijft rommelen in mijn buik en veel slijmerige afscheiding. Dus er zijn dingen in gang gezet denk ik dan maar!  
Gisteren ontzettend druk kind in de buik gehad vandaag wat rustiger. Wat ik wel fijn vind even.  Want die bewegingen van haar doen ook vaak pijn. 
En ik ga een voetreflex massage nog proberen te regelen. 
Ik weet dat de baby er maandag zo iezo is dat is inderdaad gerust stellend.  Maar zie ook erg tegen op om ingeleid te worden. Voor mij is t romantische beeld een beetje weg dan. 
De dagen en nachten vind ik ook erg lang. Maar we houden vol!
Bedankt voor alle lieve reacties en mede verhalen doet me echt goed. En voor de gene die in t zelfde schuitje zitten ook veel sterkte! 

Vk geweest en gestript. Ze voelde dat t hoofdje nog wel erg hoog ligt en niet goed ingedaald is.  Baat me beetje zorgen. Had wel weer wat meer ontsluiting dus dat is goed.  Ze hoopte met t strippen dat t wat weker zou worden en t hoofdje gaat dalen.  
Vanavond naar de voetreflex massage. Kijk er naar uit maar ook spannend omdat ik gestript ben haha.  Maar Kan de ontspanning wel gebruiken na dagen vol emoties. 
Maandag wordt ik zoiezo ingeleid pff voorheen keek ik uit naar de bevalling.  Kom maar op dacht ik.  En nu met al dit gedoe vind ik t zo ontzettend spannend. Kijk er steeds meer tegen op. Bang dat het dadelijk en keizer snee wordt. Slaat nergens op er is daar niet eens over gesproken. Ben allemaal gekke dingen aan t denken.. 

Volgens mij als je ingeleid word met een ballon is her niet altijd dat de baby er binne een dag is.
Dat kan  ook dagen duren hoorde ik toen ik de keus kreeg ingeleid te worden of niet

Hopelijk zet de bevalling gauw door zodat je zondag niet eens meer haalt maar dan al je kleintje in je handen hebt

Succes met de laatste loodjes en de bevalling  ?

Terug
Bovenaan