40 graden koorts.....waar moet ik op letten?

Hier de tip van de dag:
Een dikke knuffel van Nelleke en Kian (niet te dik, anders wordt ie weer te warm)
Sterkte ermee, arm kereltje, ik zie 'm nog zitten met die dikke tranen....
Liefs Nelleke

Ehh eerste waar ik aan denk.,...zo min mogelijk kleding aan, voldoende drinken en af en toe lekker in een lauw badje zetten. Ik hoop dat hij (of was het nou zij...sorry even kwijt) snel beter is. SUCCES!

Niks aan toe te voegen! Ik hoop dat Stef zich snel weer wat beter zal voelen. O ja, makkelijk gezegd want ik weet hoe vervelend het is als je kindje ziek is en ik neem aan dat iedere ouder  dat heeft, maar probeer er rustig onder te blijven. Koorts is vaak een momentopname. Het ene moment kan een kind 40 graden koorts hebben en een volgend moment kan het teruggezakt zijn naar een graad of 38. Maar zoals Esmé al zegt, als het na een dag of 3-4 nog niet verbeterd niet schromen om naar de huisarts te gaan!

Groetjes Fonske, Merijn en Siebe

Alle tips zijn al gegeven, maar ik hoop dat het snel weer over is. Jasper heeft dit vorige week gehad. 3 dagen flinke koorts (wij gaven ook 3x per dag paracetamol) en toen dit wegtrok kwamen er overal vlekken, met name op zijn romp. De 6e ziekte dus (erg onschadelijk hoor). Gewoon je kindje goed in de gaten houden en kijken wat ie aangeeft.
Komt echt weer goed!!

Sterkte en beterschap!

Groetjes Jacqueline

Terug
Bovenaan