40 graden koorts

Hé Thomas,
Jij bent idd erg leuk om naar te kijken!
Ook ik ben al ziek sinds vrijdag. Heb koorts en moet steeds zo huilen!
Maar als ik het hier zo lees, zal het wel in de lucht zitten.
Ik hoop voor jou dat je heel snel beter zal zijn.
Liefs Chloë

ach jeetje, nou hopen dat je gauw weer opkanapt en je weer wat beter voelt! en ook voor de andere kindjes heel veel beterschap!

groetjes susanne

Hallo mama's,

Dank jullie wel voor jullie medeleven. Leuk om te lezen dat Thomas een lekker ventje is
Vanmorgen waren we bij de huisarts. We hoeven ons nog geen zorgen te maken.
Hij had nog 39,1 graden koorts.
Inmiddels heeft hij een zetpilletje gehad en nog even lekker geslapen en nu heeft hij 37,8. Goed he. Ben helemaal blij. 't Is te hopen dat de andere zieke kinderen ook snel opkanppen.
Hartelijke groeten,

Ida

He Chloë,

Dank je voor je lieve hartje! Ik wordt er wel een beetje verlegen van, maar zoals je mama hebt kunnen lezen heeft het me wel heel erg goed gedaan. Bij deze een hartje terug

Thomas

Beetje late reactie, maar wat een mooi mannetje! Fijn dat hij aan het opknappen is, beterschap,
x Esther

idd, wat een leuk mannetje heb jij! En zoooo zielig als ze ziek zijn, weet er helaas alles van sins vorige week!
Hier is het gelukkig over, maar ik heb wel geleerd dat ik de volgende keer echt na 2 dagen koorts naar de dokter ga, en na de derde dag haar plasje wegbreng! Hier was het dus blaasontsteking (heeft ze nu antibiotica voor) en als we zelf niet zo mondig warn geweest had ze er waarschijnlijk nu nog mee gelopen.

Maar goed, koorts is nu gezakt las ik, dat is super! Hopen dat het over is! En krijgt hij nou weer koorts, gewoon weer naar de huisarts gaan hoor!

Beterschap
x 4dec

Betreschap voor alle zieke kindjes!

Hopelijk snel weer vrolijke actieve baby's.

En thomas wat ben je lief je krijgt n  van fenna en haar mama

Hallo lieve meiden,

Wat zijn jullie allemaal lief voor mij! Ik voel me echt helemaal beter en bedankt voor alle kusjes en hartjes. Heeft echt geholpen.

Heel veel liefs

Thomas

Terug
Bovenaan