40+ is er nog hoop?

Ik zou op zoek gaan naar een ander ziekenhuis . Ik weet niet of je in de buurt van Nijmegen woont? Dat ziekenhuis staat goed aangeschreven en behandelen ook oudere vrouwen 

Ik ben al geswitcht van ziekenhuis / kliniek, nog een keer wordt verzekeringstechnisch lastig. Ik ga er maar vanuit dat ze gewoon geen enkele hoop bieden, dan kan het altijd nog meevallen. 
Zonder stimulatie zagen ze nu 3 follikels. Niet veel, maar toch wat. 

3 follikels is zeker niet uitzichtloos. Ik zou er gewoon voor gaan. Heel veel succes!
@DanaH wat een mooi verhaal. Is de 2de ook spontaan gekomen? En wat een klein leeftijdsverschil!

Precies 3 follikels is in ieder geval een begin. Ik zou afwachten hoeveel follikels je hebt met stimulatie en aan de hand daarvan beslissen of je bij je huidige kliniek blijft of naar Duitsland gaat. Daar geven ze een hogere dosis als in Nederland gegeven mag worden. Misschien in België ook, dat weet ik niet. Weet je al wanneer je zou mogen starten? 

@girafje de zwangerschap erna was idd ook spontaan. Omdat de verloskundige zei dat je na je bevalling extra vruchtbaar bent hadden we ervoor gekozen geen anticonceptie te gebruiken en het aan de natuur over te laten. 3 maanden na m’n bevalling was ik opnieuw zwanger maar dat was een ma. Ik had gekozen voor een curettage en na 6 weken was ik opnieuw zwanger. Zo zie je maar wat volgens de arts onmogelijk was is toch 3x gelukt.

Ik was ook "oud" en had weinig eitjes maar ben op mijn 42e ook gewoon spontaan zwanger geworden terwijl ik 2 maanden daarna zou starten met IVF... dusss succes en hou vol! 

Bedankt voor de reacties. Ik heb vanmorgen een hysterscopie ofzo gehad. Mijn baarmoeder slijmvlies is erg dik, 16 mm na menstruatie. Ze wilden kijken of er geen poliep zat. Dat bleek niet het geval. Alles zag er gelukkig goed uit. 
Ze hebben opnieuw bloed geprikt, man moet binnenkort zaad inleveren. 17 juli pas heb ik beleidsgesprek. Dan hoor ik wat ze willen gaan doen. Dus nog maar weer even afwachten... 

Terug
Bovenaan