40 jaar en zwanger

Eva, Sandra,
Wat zijn dat nu voor een opmerkingen?
"geen moederlijk type"
Volgens mij is dat jaloezie!
Ondertussen kan het behoorlijk kwetsend zijn.
 
Hallo Sandra

Ten eerste van harte gefeliciteerd met je zwangerschap en mag alles goed verlopen!! En ten tweede het is onzin hoor dat je te oud bent, want mijn moeder het op 42ste jaar nog een heel gezond kindje gekregen dat is nu al een tijdje terug maar toch...

 
Sandra,
Gefeliciteerd hoor met je zwangerschap! Je leeft niet voor anderen, maar voor jezelf!!! Geniet van de komende periode. Ik wens je het allerbeste.
Liefs, anoniem30
 
Hoi Sandra,
Gefeliciteerd met je zwangerschap en ik wilde gewoon even kwijt dat ik het leuk vind dat er ook nog wat 'oudere' vrouwen op het forum zitten. Ik ben 35 en 30 weken zwanger van de eerste.

Groetjes, Janine
 
Hallo Sandra,

zelf ben ik 'jong' maar mijn buurvrouw is ook met haar veertigste moeder geworden. Je bent zo jong of oud als je je voelt denk ik. En het is toch nu of nooit! Ik geloof wel dat ze wat onzekerder is dan anderen over haar kindje, en wat beschermender omdat het zo;n wonderkind is (dat t uberhaupt nog kwam).

heel veel geluk!
 
hoi sandra
precies je moet je weinig tot niks aantrekken van de omgeving. die willen altijd wat te zeuren hebben dus zoeken ze maar wat. bij jouw is het toevallig dat ze je te oud vinden en bij een ander hebben ze wel wat te zeuren dat je wat te jong bent. en als het dat niet is dan hebben ze wel wat op je relatie te mopperen...
met anderen wooren. doe maar lekker wat je zelf wilt en geniet ervan.
ik hoop op een gezonde en fijne zwangerschap en een pracht baby!!
(voor ons allemaal trouwens.)
liefs van sandy (15wk)
 
Terug
Bovenaan