A
Anoniem
Guest
Hallo dames,
Ik ben Layla en een nieuw lid binnen dit forum.
Ik ben 40 en nog een beetje en probeer vanaf nu voor de eerste maal zwanger te worden.
Mocht het lukken en alles gaat goed dan ben ik dus 41 jaar eer ik beval.
De meeste mensen vinden dat nogal wat.
Veel van mijn collega's hebben al kinderen rond de 18-20 jaar.
Tja, als je dan zegt "ik ga er nu aan beginnen" dan krijg je nogal wat scepsis over je heen.
Maar realiseer het leven kent vele paden en sommigen lijden je via een omweg.
Uiteindelijk heb je het niet altijd voor het kiezen, niet altijd alles loopt zoals men verwacht.
En nu maar hopen dat het gaat lukken.
Mijn (vrouwelijke) arts gaf aan dat het statistisch gezien bij iemand van mijn leeftijd wel 1,5 jaar kan duren eer je zwanger raakt.
- Zijn er nog meer dames op dit forum van mijn leeftijd welke nu zwanger zijn aan het proberen te raken?
- Hoe ervaren jullie die 1,5 jaar... Dat is nogal ontmoedigend zeg.
- Andere reacties zijn uiteraard ook welkom!!
Groetjes
Ik ben Layla en een nieuw lid binnen dit forum.
Ik ben 40 en nog een beetje en probeer vanaf nu voor de eerste maal zwanger te worden.
Mocht het lukken en alles gaat goed dan ben ik dus 41 jaar eer ik beval.
De meeste mensen vinden dat nogal wat.
Veel van mijn collega's hebben al kinderen rond de 18-20 jaar.
Tja, als je dan zegt "ik ga er nu aan beginnen" dan krijg je nogal wat scepsis over je heen.
Maar realiseer het leven kent vele paden en sommigen lijden je via een omweg.
Uiteindelijk heb je het niet altijd voor het kiezen, niet altijd alles loopt zoals men verwacht.
En nu maar hopen dat het gaat lukken.
Mijn (vrouwelijke) arts gaf aan dat het statistisch gezien bij iemand van mijn leeftijd wel 1,5 jaar kan duren eer je zwanger raakt.
- Zijn er nog meer dames op dit forum van mijn leeftijd welke nu zwanger zijn aan het proberen te raken?
- Hoe ervaren jullie die 1,5 jaar... Dat is nogal ontmoedigend zeg.
- Andere reacties zijn uiteraard ook welkom!!
Groetjes