Leyla,
je leven komt zoals het komt, en helaas heb je er niet altijd wat over te zeggen. Als andere met hun negatieve reacties komen en met de negatieve verhalen van wat er allemaal mis kan gaan, dan kan je gewoon zeggen, daar ben ik van op de hoogte, dat realiseer ik me, net zo goed als dat je je realiseert dat het er misschien ook wel niet van komt.
Zolang jij (en je man) zich bewust zijn van deze mogelijke "problemen" dan is er niets aan de hand lijkt me. Dan is het jullie pakkie an en ga ervoor.
Waar ik me wel aan kan ergeren is, vrouwen die het kinderen krijgen maar uitstellen, en uitstellen en nog eens uitstellen en maar roepen tijd zat en dan vervolgens raar opkijken als er iets niet lukt of iets misgaat. Want dat vind ik naïef. (Alhoewel ik wel begrip heb voor het verdriet hoor, want die wens is er op dat moment wel en dus ook het verdriet en ik gun iedereen een gezond babietje) Tuurlijk als je jong bent dan kan het ook allemaal mis gaan (hee ik weet er alles van, alhoewel ik nu ook niet meer zo jong ben), maar de risico's op latere leeftijd zijn nou eenmaal groter.
Zelf kan ik bij sommige vrouwen dan ook alleen maar denken, soms komt van uitsel afstel en dat moet je je op jonge leeftijd wel realiseren, ik zal het laat voor het eerst moeder worden dan ook zeker niet promoten. (ook al gaat het bij heel veel vrowuen wel goed)
Maar wat men ook doet en waar men ook voor kiest, geniet ervan en ik hoop dat jullie allemaal snel zwanger zijn.
Miep