40 kilo aangekomen tijdens zwangerschap

hello, tijdens mijn twee zwangerschappen ben ik per zwangerschap maar liefst 40 kilo aangekomen.
nu tijdens de derde gaat het weer die kant op,er zijn al diverse onderzoeken geweest om te kijken hoe dit mogelijk is, maar er komt niets uit.
ik eet zoals ik ook normaal eet want   eetbuien kan ik me niet veroorloven.het ging eventjes goed in de eerste 17 weken maar toen  heb ik 3 weken niet veel kunnen fietsen en wandelen en ben ik gelijk 4 kilo aangekomen.  
het gaat er gelukkig wel allemaal weer af, maar het is lichamelijk zeker aan het eind van de 40 weken erg zwaar want ik woog dan 100 kilo.
ik ben nu 20 weken zwanger en 10 kilo aangekomen, bij de andere zwangerschappen kwam ik vanaf week 25 erg veel aan.
zijn er nog meer dames die extreem veel aankomen?
 
Ik ben tijdens de 1e zwangerschap 30 kilo aangekomen en vond dat al erg veel, heeft ook bijna een jaar geduurd voordat ik die weer kwijt was. Kwam toen al gelijk in het begin veel aan.
Ben nu 21 weken zwanger van de 2e en ben nu in totaal 8 kilo aangkomen, sta eigenlijk ook niet weer om 30 kilo te springen. Maar goed we wachten af de warme tijd moet er nog aan komen waar je dan ook vaak meer vocht vast houdt. Maar ik denk dan maar zo we krijgen er ook iets moois voor terug is de bedoeling.

 Succes!!

    Groetjes bg
 
Hoi,
De eerste keer kwam ik een dikke 30 kilo aan, en dat terwijl ik eerst 57 kilo woog!!! Verschrikkelijk zwaar vond ik het. Had bij mij trouwens wel te maken met eetbuien en met het feit dat ik gewoon niet gewent ben op mijn voeding te letten. Normaal kom ik amper aan, maakt niet zoveel uit wat ik eet, maar tijdens zwangerschap is dat wel even anders.
De tweede zwangerschap heb ik heel goed opgelet en kwam ik 20 kilo aan. Mijn laatste zwangerschap maar 16.
Voor deze zwangerschap vrees ik echter het ergste. Ondanks mijn misselijkheid heb ik een onbedwingbare behoefte om te eten en liefst vanalles door elkaar. Van toasties, borrelnootjes, sinas tot soep. Het is elke dag iets anders.
Wel raar bij jou dat je zonder veel te eten zo veel aankomt. Verandert er onder invloed van de hormonen misschien iets in je stofwisseling. Het lijkt me heel vervelend. Bij mij is het tenminste mijn eigen schuld, maar jij kan er niks aan veranderen.
Ivy
 
Hier nog zo een "zware". Mijn eertse zwangerschap kwam ik 30 kilo aan. Natuurlijk at ik wel eens wat meer, maar zoveel was het niet. Kreeg in het begin nog een hele preek van de verloskundige, maar later zag ze ook wel in dat ik gewoon zonder verklaring mega veel aankwam. Maar na de geboorte is er zonder echt te lijnen wel weer 25 afgegaan.

Nu dacht ik tot voor kort dat het goed ging. Ik was in 6 weken slechts 2 kilo zwaarder. Maar afgelopen dinsdag moest ik weer wegen, was ik in 2 weken 5 kilo zwaarder. Hoe is het mogelijk? Ik weet het niet. Maar ga de 95 wel weer halen vrees ik. Terwijl men zegt dat mijn omvang wel mee valt. Het zit echt bij mijn buik/billen. Soort ei op poten zeg ik zelf maar.  
 
Ik denk ook dat het veel vocht is. Nu ben ik uitgereknd in juli, dus krijg ook nog een stukje warmte mee, en misshcien wel nog meer vocht vasthouden daardoor. Ik zal wel zien.

Als ik een dagje wat minder eet wordt ik gewoon echt misselijk, duf etc. Dus dan eet ik maar weer wat....

Groetjes,
Eveline
 
Hallo,
In mijn eerste zwangerschap ben ik 25 kg aangekomen, de 2e volgens mij rond 16 kg. Inmiddels ben ik 23 weken zwanger en nu 7 a 8 kg aangekomen.
Bij mij was de oorzaak: te veel snoepen m.n. chocoladeproducten. (Die kreeg ik niet genoeg aangesleept). Ik heb ook heel veel vocht vast gehouden in de zomer.
Gelukkig zijn alle kilos vrij snel verdwenen na de bevalling, dus ik zie het wel hoe nu verloopt....
Groetjes, Yoeke
 
Hoi,

Ik ben 21 weken zwanger en al 10 kilo aangekomen!!!!!!!!!!! VEEL dus voor de eerste helft. Voordat ik zwanger werd at ik erg mager aangezien ik aanleg heb tot aankomen. Nooit boter op mijn brood want dat lust ik niet, 4 boterhammen over de hele dag. Toen ik zwanger werd moest ik voglens de voorschriften 5 tot 7 boterhammen gaan eten met boter. Daarnaast heb ik de eerste weken ook veel gegeten tegen de misselijkheid. Al en al dus met als resultaat dat ik mega zwaar ben. Ik vrees dan ook voor de komende 20 weken. Ik probeer op mijn eten te letten maar moet ook voldoende binnen krijgen. Enne ik moet ook toegeven dat ook ik af en toe een fikse vreetbui heb.

lfs ing
 
Hhehe, wat voel ik me thuis bij jullie zeg. In al die andere topics over hoeveel iedereen wel niet aaangekomen is werd vaak geschreven jaaaaaaaaaaaaaaaaaa, ik ben  pas 20 weken en al  5 kilo aangekomen!!!!!

Toen dacht ik altijd ooooh Mijn God. Ik was namelijk al veeeeeeel meer aangekomen als dat. Ik ben nu 38 + 2 en ik ben in totaal 24 kilo aangekomen. Op een gegeven moment reageerde ik maar niet meer op die topics want ik schaamde me dood. Ook bij mij komt het voornamelijk door teveel eten denk ik maar ik had wel de eerste 3,5 maand dat ik juist moest eten omdat ik anders misselijk werd. En dat moest echt om de twee uur. Ja dan kom je natuurlijk ook sneller aan.

Maar verder gaat alles perfect tot nu toe en dan denk ik maar, ach als die kilo's werkelijk alles is. Dat probeer ik mezelf dan wijs te maken zeg maar.Toch ik weeg nu 102 en dat vind ik toch wel schrikken. Gelukkig ben ik lang dus valt het niet zo op maar toch.

Nou dames succes met de kilo's en het gaat er gewoon weer af. JA TOCH!!!
 
Hallo allemaal,
 
Ik ben nu 29 weken en 2 dagen en al 18 kilo aangekomen. Ik moet zeggen dat ik denk te weinig beweeg en af en toe toegeef aan een vreetbui... ach ja het is voor het goede doel en het gaat er vanzelf weer af....

Hebben jullie er ook last van dat mensen zeggen: Je hoeft zeker niet meer zo lang. En als je dan antwoord dat je nog een week of 11 moet dat ze dan vragen:
weet je zeker dat het er geen twee zijn.

pfff moe wordt ik ervan

groetjes Mariska
 
Terug
Bovenaan