40 kilo aangekomen tijdens zwangerschap

Hoi Mariska,

Pffffffffffffffffffff, leuk he die opmerkingen altijd. Dat had ik inderdaad ook in het begin maar het gekke is dat mensen juist nu vinden dat ik best een bescheiden buik heb.

Ok ze zien wel dat ik op het eind zit maar toch vinden ze het vaak meevallen. Ze zit bij mij ook erg hoorg dus vandaar. Maar ja joh. Het gaat allemaal goed komen met ons.
 
Hoi!
Hier nog zo één!  Bij mijn vorge zwangerschap ben ik 30 kilo aangekomen.
Nu ben ik 38 weken zwanger en zit al  alweer ruim 33 kilo aan!
Pfff, moet er niet aan denken in  om nu nog veel meer aan te komen.
Ook ik let normaal gesproken altijd op mijn lijn; geen boter op brood, alleen in het weekende wat lekkers bij de koffie etc. Maar ja, als je zwanger bent moet je wel 'voldoende' normaal voedsel binnenkrijgen.... ook ben ik   weer direct gestopt met roken nadat ik wist dat ik weer zwanger was.
Al met al voel ik me een echte 'big mama'.
Nu maar hopen dat die overtollige kilo's er ook snel wee vanaf vliegen.
Je mag toch weer beginnnen met lijnen en sporten 6 weken na de bevalling? Wie weet dit?
Groetjes, Nicole
 
Hoi Lapata,

Ach ik trek me er maar niks van aan hoor. Aan het begin begon ik wel te twijfelen, zouden het er echt geen twee zijn.....

hahaha, maar nee het is er echt maar eentje.

groetjes Mariska

ps straks gewoon heel veel wandelen
 
hoi hoi
ik ben bij 4 van de zwangerschappen zo,n beetje 25kilo aangekomen,en de jongste maar 5kilo.hoe het kan weet ik niet maar bij mij was het heel veel vocht en vruchtwater.
liefs sil
 
Help, ik wordt nu toch een beetje zenuwachtig voor wat er n og komen gaat als ik dit zo lees! Ik weeg normaal 58 kilo en nu al 68 kilo! Ik ben nu 22 weken zwanger. Het is mijn eerste zwangerschap, dus ik heb geen idee wat mij nog te wachten staat. Ik heb ook wel steeds meer buik, maar ben toch ook nog niet overdreven dik. Mijn borsten zijn ook wel flink gegroeid, maar mijn benen billen en heupen zijn nog gewoon normaal. Het zit bij mij echt alleen aan de voorkant, dus ik verwacht dat het er vanzelf af zal gaan als de baby er eenmaal is.....

Groetjes Judith
 
Hallo allemaal,

Ik heb gelukkig wel de mazzel dat ik overal aangekomen ben en niet maar op bepaalde plekken. Bij mij is echt alles voller geworden en er is niets wat niet gegroeid is zeg maar.

Toch baal ik wel eens hoor. Nu heb ik bijvoorbeeld vanmiddag weer veel te veel gegeten en daar zit ik dan de hele dag vol van. Dan denk ik in mezel aaaaaaaarrrrrrrrggggggh waarvoor vreet ik ook zoveel.

Ik heb zin om weer mijn eien gewicht te wegen en in ieder geval weer om me lekker fit te voelen. Maar goed ik ben dan ook al 38+3. Het duurt als het goed is niet lang meer.

 
Hi,
In de eerste zwangerschap kwam ik ruim 35 kilo aan en was er na 9 maand (incl. sporten) bijna weg. Nu ben ik 36 weken zwanger en 24 kilo aangekomen... Zucht! Zelf ben ik nu 30 jaar... hoop dat ik weer naar mijn oude gewicht kom voor de zomer.
Grt. Rees
 
Ter aanvulling:
Ik ben ook gekrompen tijdens de zwangerschappen! Wie kan dat nog meer zeggen, scheel bij mij gewoon 5 cm!
Verder kwam ik in de eerste 8 weken al 15 kilo aan... Ieder lichaam is weer anders.... Als je kleintje het maar goed maakt, de rest komt later wel.

Grt Rees
 
Terug
Bovenaan