40 weken zwanger en nog steeds niets.......

Ik ben nu 40 weken zwanger maar nog steeds niets......
Ik zie  lees dat er al een paar zijn bevallen en dan ben ik wel een beetje jaloers...dat wil ik ook!!!
Vooral met het weer van de afgelopen dagen.
Ben met 37 weken blij gemaakt met een dooie mus....
Op controle bij de verloskundige bleek mijn baarmoeder verstreken te zijn en had 1 cm ontsluiting. Ben toen ook ook meteen gestript....wat overigens niet heeft mogen baten.
Dit is mijn eerste kindje dus ik weet ook niet goed wat ik moet voelen.
Heb nu al 3 weken af en aan buikkrampen....Als ik loop is het net of onze kleine knul eruit valt.....
Kan dit nog 2 weken zo doorgaan???
Begin het een beetje beu te worden namelijk.....

Groetjes Mootje

Al zo lang aan het rommelen en dan nog niets..........pffff, dat lijkt me zeker frustrerend!
Heeft de VK je niet nog een keertje gestript, dan kan toch twee keer?
Nou, ik kan je niet veel opbeurends vertellen, zit er zelf ook behoorlijk doorheen, en ik ben nog maar 36.5 week.....................na maanden van slaapproblemen  ben ik er ook grondig klaar mee!

Het enige wat ik kan doen voor je, is hopen dat het allemaal niet lang meer duurt en je heel veel sterkte de komende dagen!
Hou vol meid!!

Gr. Rimke
36+2

Hey Rimke,

Grappig, ik ken je nog van de klusbabes...
Ik heb het zowat mee opgericht maar vorig jaar omdat we zijn verhuisd nooit meer meegekletst. Ik herkende je naam nog....

Nou, jij hebt  zwaarder als mij hoor zo te horen.
Dan heb ik nog niets te klagen want ik heb verder nergens last van, alleen van het gerommel.
Ik kan ( als ik niet zou moeten plassen 's nachts ) wel 12 uur achter elkaar slapen.
Ik ga liggen en slaap meteen....gelukkig

Verder hoop ik dat het allemaal snel op gang komt, maar je kunt er niets van zeggen...

Jij ook suc6 met de laatste loodjes.

Groetjes Mootje

Hoi hoi,

Het kan in ieder geval niet langer duren als 2,5 week!
Irritant he, dat gerommel en vals alarm. Met m ´n zoontje had ik een week voordat ik uitgerekend was voorweeen, waarbij ik echt zo goed als moest meezuchten. Ze kwamen om de 5 minuten. S nachts ebte alles weg! Dacht nog, dit kan niet lang meer duren! Hmmm, verkeerd gedacht.... 14 dagen na de uitgerekende datum ben ik bevallen...

Ik hoop voor je dat het snel opgang komt! Maar langer dan 2,5 week kan het niet duren! Dan hebben jullie je kleintje heerlijk in de armen!

Groetje Sientje

Ha mootje!

Ik dacht al zoiets.........! Grappig. Zijn jullie ver verhuisd, of in jullie eigen omgeving gebleven? Altijd drukke tijden he?
De klusbabes zijn nog steeds behoorlijk actief, met wat nieuwe meiden, maar ook vooral de meiden van het eerste uur. Al zijn er wat meer afgevallen hoor.........hahaha!
Sterretje, April en Bambi zijn inmiddels al trotse moeders......grappig hoor. Helaas zijn er nog steeds meiden waarbij het niet zo wil lukken.
Ik heb eind vorig jaar een miskraam gehad, van een tweeling. Voor mij een behoorlijk heftige ervaring. Gelukkig was ik vrij snel weer zwanger en nu mag het van mij dus zo snel mogelijk eind augustus worden...........hahahaha!
Gelukkig mag ik vanaf zaterdag een keer in het ziekenhuis slapen met stevige slaapmiddelen, dus dat ga ik donderdag hopelijk plannen, want dan moet ik weer naar de VK!

Hoop dat we niet lang meer hoeven te wachten............

Hoi Mootje,

Ik kan mij de jarloersie helemaal voorstellen, ik was gisteren 40 week zwanger op 08-08-08.
Ik had een beetje gehoopt natuurlijk dat het dan zou komen maar helaas.
Dus ik ben het wachten ook wel zat, maar ja maar afwachten!
Succes ermee, als je nog niet bevallen bent inmiddels.

Gr. Charlotte_26

Hallo Allemaal,

Hier weer ff een update.
Donderdag op controle bij de verloskundige. Woensdagnacht flinke buikkrampen gehad. Inwendig onderzoek, wat bleek, 3 cm ontsluiting. Nogmaals gestript.
Die avond rond 21.00 uur begonnen de weeën. Ze kwamen meteen om de 5 minuten maar duurde ongeveer 30 seconden. Ze werden ook niet heviger qua pijn.
Toch na 2,5 uur de verloskundige gebeld. Die zei dus dat ze heviger moetsten worden en dat ik dan maar terug moetst bellen als het zover was.
Rond 00.00 uur toch maar naar bed gegaan.
Wat denk je, ik ben als een blok in slaap gevallen en werd 's morgens wakker......zonder weeën.
Ook niets meer gehad.
Ben de laatste paar dagen wel ontzettend veel slijm aan het verliezen....
Nu heb ik de laatste dagen ontzettende pijn onder. Lijkt wel of ik blaasontsteking heb. Urine ingeleverd....Niets van een ontsteking ( gelukkig ) te bekennen.
Maar wat is het dan??
Kan het zijn dat de ontsluiting nog meer is geworden en dat die kleine echt naar onderen aan het zakken is??
Als ik om de 5 minuten naar de wc ga is het wel uit te houden, anders kan ik bijna niet lopen op zitten.
Moet eigenlijk pas donderdag naar de verloskundige maar als dit niet minder wordt, bel ik maandag ff.
Nou, weer een ervaring rijker maar nog geen baby.
Wordt er echt een beetje moedeloos van.....

Groetjes Mootje

Terug
Bovenaan