40 weken zwanger en nog steeds niets.......

Hii Mootje...

Ik ben nu 39 weken zwanger en herken heel veel in jouw verhaal. Heb ook regelmatig last van kampen die na een paar uur weer afzakken :( Ik heb ook moeite met lopen omdat het lijkt alsof de baby eruit komt en ik kan bijna niet meer normaal liggen ofzo .. zucht.... Slijm heb ik maar 1x verloren.... Ja geduld is een schone zaak...
Of ik ontsluiting heb weet ik niet. Ik ben nog nooit onderzocht zeg maar. Ik heb wel aangegeven dat ik geen zin heb om zo tot week 41 door te lopen, maarja dat duurt dus ook nog wel even....

Maar goed meid, ze komen er uiteindelijk ooit uit...

Hoi hoi,

Hier nog iemand die niet kan wachten tot dat het komt. Vandaag 10-08 ben ik 40 weken en ik had gisteravond wat kramp in de onderbuik. Helaas heeft het vannacht niet doorgezet. Ik kon van de spanning  niet  slapen.  

Ik vind mezelf dan zo'n zeur.  9 maanden bijna geen klachten gehad en nu ga  ik mezelf helemaal zielig vinden omdat ik het geduld niet kan opbrengen.... slechte zaak!!!

gr
groen1981

He mootje,

Wat balen joh, al 3 cm en dan nog niets..............
Ik hoop dat het snel voor je door gaat zetten, want continu krampen e.d. is ook niets, dagenlang............
Veel sterkte met laatste loodjes...............
Denk aan je hoor!

Gr. Rimke

Hou vol!

Het is inderdaad vervelend als het niet doorzet. Maar hou voor ogen, langer dan 1,5 week kan het zeker niet meer duren! Dat slijm is volgens mij wel een goed teken, dat je baarmoeder bezig is. Ze zeggen toch, probeer wat te lopen enzo. Annanashart, bitter lemon, ennnnnnnnn.... klinkt misschien raar, maar klaarkomen. Als je baarmoeder er aan toe is en het is echt bijna tijd om te bevallen kan klaarkomen het setje zijn om de weeen te laten beginnne....

Succes!

Groetjse sientje

Hey Sientje,

Heb werkelijk alles al geprobeerd,

Sex, klaarkomen, traplopen, fietsen op hobbelige weg, ananas, bitter lemon,tot 2 keer toe gestript....Helemaal geen resultaat.
Hij wil gewoon niet lijkt wel....
Bedankt voor je opbeurende woorden.

Liefs, Mootje

Hoi meid,

Wat ontzettend rot zeg, dat het al zo lang aan het rommelen is, maar dat het niet door wil zetten. Ik hoop van harte dat op het moment dat ik dit aan het typen ben je volop aan het bevallen bent, of dat je inmiddels een wolk van een baby in je armen hebt.
Sterkte nog meid, die laatste loodjes wegen zo wel heel zwaar!

Liefs,
Susan

Hallo Allemaal,

Hier weer ff snel een update over het hoe en wat.
Vandaag naar het ziekenhuis geweest. Nu 41+1. Ze hebben bloed afgenomen, een CTG gemaakt en heb een gesprek gehad met de gynaecoloog.
Gelukkig was alles goed.
Hij heeft een goede hartslag, bloedwaardes van mij waren goed en er is nog voldoende vruchtwater.
Helaas moet ik wel wachten tot 19-08-2008 om in te leiden.
Hopelijk meld hij zicht van te voren nog, want dan kan ik nog lekker thuis in mijn vertrouwde omgeving bevallen.
Maar goed, ik heb in ieder geval het vooruitzicht dat als ie niet uit zichzelf komt dat ik over 6 a 7 dagen onze knul in mijn armen heb!!! En dat maakt dan weer alles goed.

Groetjes Mootje

Nou, dat is in ieder geval iets..........19 augustus dus........
Hoop voor je dat hij toch eerder besluit te komen, gewoon, spontaan, lekker thuis!
Sterkte met wachten! Hoop dat je wat afleiding kan vinden!!

Liefs Rimke

Terug
Bovenaan