41+3 inleiden help!

<p>Lieve dames,</p><p style="text-align: left;">Momenteel ben ik 41+1 zwanger, ik ben gisteren gestript en volgens mijn vk heb ik al 3cm ontsluiting. Morgen wordt mijn watergebroken voor laatste zetje want anders wordt ik maandag ingeleid. Ik wilde dit absoluut niet na alle horrorverhalen over inleiden, maar baby is te groot en ze willen niet langer rekken. </p><p>Wie van jullie heeft ervaring met inleiden??</p><p>Ik hoor het graag</p><p>Grtjs</p>

Hey, 
Ik ben 3x ingeleid, 2x had ik geen weeenopwekkers nodig en 1x wel. Het kan goed zijn dat je lichaam het zelf oppakt als ze je vliezen breken, 3cm is al netjes. Met weeenopwekkers is het wel pijnlijker maar gelukkig is er goede pijnmedicatie, zelf had ik een morfinepompje en dat vond ik echt ideaal.
Alvast heel veel succes, je kan het!

@DanaH ja ik hoor echt nare verhalen dat het slecbt is voor de baby en weeenstorm, heeft elke ziekenhuis zo een morfine pompje? 

Ik ben met 41 weken ingeleid eerst dmv een ballonnetje en de dag erna met weeenopwekkers. Ik vond het zo meevallen. Heb ook nauwelijks pijn gevoeld en zeker geen last gehad van een weeenstorm.
Over 3 maanden moet ik weer bevallen en ik zou zo weer gaan voor een inleiding. Is tenminste te plannen met oppas voor de oudste ;-).
Succes en probeer vooral zo “ontspannen” mogelijk te blijven en goed op je ademhaling te letten. 

Wat voor een horrorverhalen zijn er dan wat betreft inleiden in vergelijking met niet inleiden? Ik ben zelf niet ingeleid, had wel een weeënstorm. En nee dat is inderdaad geen pretje, maar uiteindelijk gaat het er toch om dat jij en je kindje beide gezond zijn? Probeer je niet te veel zorgen te maken. Het verloop van een bevalling is gewoon niet te plannen, mijn tip is dan ook alles een beetje los te laten. Ik had bij mijn eerste ook een geboorteplan, nou die ik heb figuurlijk in de prullenbak geknikkerd toen ik het ziekenhuis in kwam. Het liep ook totaal anders als gedacht / gehoopt, en uiteindelijk was ik gewoon ontzettend dankbaar dat mijn zoontje en ik na een paar dagen gezond het ziekenhuis konden verlaten.

Hoi,  
Hier ook gestript dag erna vliezen doorgeprikt en weeënopwekkers erin. Wel weeënstorm gehad. Maar hoera voor pijnbestrijding in vorm van ruggeprik. 
Laat je niet gek maken want dat gaat echt wel goed komen. 
Grtjs nvn

[quote quote=10177441]Wat voor een horrorverhalen zijn er dan wat betreft inleiden in vergelijking met niet inleiden? Ik ben zelf niet ingeleid, had wel een weeënstorm. En nee dat is inderdaad geen pretje, maar uiteindelijk gaat het er toch om dat jij en je kindje beide gezond zijn? Probeer je niet te veel zorgen te maken. Het verloop van een bevalling is gewoon niet te plannen, mijn tip is dan ook alles een beetje los te laten. Ik had bij mijn eerste ook een geboorteplan, nou die ik heb figuurlijk in de prullenbak geknikkerd toen ik het ziekenhuis in kwam. Het liep ook totaal anders als gedacht / gehoopt, en uiteindelijk was ik gewoon ontzettend dankbaar dat mijn zoontje en ik na een paar dagen gezond het ziekenhuis konden verlaten.[/quote]
 Nou dat het slecht is voor de baby, niet alle baby's reageren er goed op. Dat keizersnede vaak toegepast moet worden. Ben niet bang voor de pijn, maar over het verloop, het blijft iets onnatuurlijks vandaar. 

[quote quote=10177441]Wat voor een horrorverhalen zijn er dan wat betreft inleiden in vergelijking met niet inleiden? Ik ben zelf niet ingeleid, had wel een weeënstorm. En nee dat is inderdaad geen pretje, maar uiteindelijk gaat het er toch om dat jij en je kindje beide gezond zijn? Probeer je niet te veel zorgen te maken. Het verloop van een bevalling is gewoon niet te plannen, mijn tip is dan ook alles een beetje los te laten. Ik had bij mijn eerste ook een geboorteplan, nou die ik heb figuurlijk in de prullenbak geknikkerd toen ik het ziekenhuis in kwam. Het liep ook totaal anders als gedacht / gehoopt, en uiteindelijk was ik gewoon ontzettend dankbaar dat mijn zoontje en ik na een paar dagen gezond het ziekenhuis konden verlaten.[/quote]
 Nou dat het slecht is voor de baby, niet alle baby's reageren er goed op. Dat keizersnede vaak toegepast moet worden. Ben niet bang voor de pijn, maar over het verloop, het blijft iets onnatuurlijks vandaar. 

Terug
Bovenaan