A
Anoniem
Guest
[quote quote=10177441]Wat voor een horrorverhalen zijn er dan wat betreft inleiden in vergelijking met niet inleiden? Ik ben zelf niet ingeleid, had wel een weeënstorm. En nee dat is inderdaad geen pretje, maar uiteindelijk gaat het er toch om dat jij en je kindje beide gezond zijn? Probeer je niet te veel zorgen te maken. Het verloop van een bevalling is gewoon niet te plannen, mijn tip is dan ook alles een beetje los te laten. Ik had bij mijn eerste ook een geboorteplan, nou die ik heb figuurlijk in de prullenbak geknikkerd toen ik het ziekenhuis in kwam. Het liep ook totaal anders als gedacht / gehoopt, en uiteindelijk was ik gewoon ontzettend dankbaar dat mijn zoontje en ik na een paar dagen gezond het ziekenhuis konden verlaten.[/quote]
Nou dat het slecht is voor de baby, niet alle baby's reageren er goed op. Dat keizersnede vaak toegepast moet worden. Ben niet bang voor de pijn, maar over het verloop, het blijft iets onnatuurlijks vandaar.
Nou dat het slecht is voor de baby, niet alle baby's reageren er goed op. Dat keizersnede vaak toegepast moet worden. Ben niet bang voor de pijn, maar over het verloop, het blijft iets onnatuurlijks vandaar.