41 weken, maar de boel zit potdicht! :'-(

Hi,

Helaas wil het hier niet echt doorzetten. Ik heb nu wel al de hele dag een soort flinke menstruatiepijn. Niet als weeën, maar een vrij constante kramp.

Herkent iemand dit?????

Liefs, Lotte

Misschien is dit dan toch een voorteken! Bij mij rommelde het ook enkele dagen voor mijn bevalling... Buikpijn kan daar ook op wijzen.

Spannend hoor! (een kerstkindje op komst???)

groetjes Cathelijne

.....en bij mij begon het ook pas echt weer te rommelen net voordat mijn vliezen braken.
Ik duim voor je meid!! Even lekker ontspannen douche gaan nemen, wil nog wel eens helpen...

Liefs Hilma

Hey,

En dat was dan het einde van een gekke dag. Heb de hele dag kramp in mijn buik gehouden en heb dat nu nog. Heb ook af en toe weeën (denk ik) maar zeer onregelmatig. Ik denk dat het vannacht wel spoken wordt, maar ga toch maar  een poging doen om te slapen. Waarschijnlijk heb ik mijn rust nog wel nodig...

Heb dus wel het gevoel dat er iets aan zit te komen, maar heb geen idee of het morgen of over een paar dagen wordt. Misschien dat ik morgen even met de vk bel als ik nog zo'n constante buikkramp heb. Of is het raar als ik daarvoor bel???

Nou ja, ik hoop aan de ene kant dat de kleine meid het nog tot na de Kerst uitzingt, aan de andere kant zie ik nog twee dagen zulke buikpijn ook niet zitten...

Hopelijk snel meer nieuws, bedankt in ieder geval voor jullie reacties!

Liefs, Lotte

Vannacht een erg onrustige nacht gehad met kramp en weeën. Dus eigenlijk geen oog dicht gedaan. Weeën en buikpijn zijn er nog steeds, maar niet regelmatig.
Vanmiddag komt de verloskundige om me te strippen. Ook bespreken we dan of ik vanavond in het ziekenhuis met een slaapmiddel kan slapen, want ik ben nu al zoooo moe en dan moet de echte bevalling nog komen!

Spannend allemaal hoor!

Liefs, Lotte

Wat is het hier rustig rustig jongens! Oh ja, het is Kerst...
Nou, die Kerst gaat echt vollédig aan mij voorbij.

Vanmiddag is de verloskunige langsgeweest. Ze heeft me geprobeerd te strippen, maar zag dat ik nog geen ontsluiting had... De boel is nu wel volledig verstreken en week, dus er is wel wát gebeurd.

Sinds dat gewroet daar beneden, zijn mijn weeën nog veel heftiger geworden en ik moet toegeven dat het me een beetje bang maakt voor wat er allemaal nog komen gaat. Ik probeer me tijdens de weeën maar zo goed en kwaad als het gaat te ontspannen en adem te blijven halen, maar het valt niet mee.

Omdat ik nu al zo moe ben en er nog een flinke weg te gaan is, ga ik zo naar het ziekenhuis om met een 'roesje' vannacht bij te kunnen slapen. In principe ga ik dan morgenochtend weer naar huis.

Ik hoop dat een beetje slaap me gaat helpen. De verloskundige belooft me dat het kindje er nu echt snel gaat komen!

Liefs, Lotte

O, meid, wat spannend allemaal. Ik hoop dat je lekker kunt slapen vanacht, of dat je gewoon alvast gaat bevallen!! Doe je best, probeer even te ontspannen vanavond, en ik hoop dat we heel gauw goed nieuws van je horen!!! Nog even volhouden!   Ik zal an je denken!!!

Liefs Hilma en een hele dikke knuffel om je heel veel sterkte te wensen!!!

Terug
Bovenaan