43 en zwanger van nummer 3

Hallo, helaas zag ik alleen oudere topics, dus ik dacht, ik start er zelf wel een.
Ik ben 43, zwanger van nummer 3. Mijn vriend heeft er ook nog 2, dus straks lekker druk. Ik ben nu 7 weken, heel spannend allemaal! Zijn er meer lotgenoten?

Haha daar zijn we nog niet over uit. Nu beide een auto. De oudste is bijna 18 en gaat niet zo vaak meer mee, dus was nog niet echt nodig. Maar straks zal dat wel anders worden. Tips toevallig?

Ik ben 39 en 34 weken zwanger van de derde. Mijn man heeft ook 2 kinderen uit een eerdere relatie straks dus 5 in de leeftijdem van 18, 14, 11, 8 en 0.

Nooit gedacht dat ik een groot gezin zou krijgen. Maar inderdaad de oudste is er nauwelijks dje heeft haar eigen leven en die van 14 is er om het weekend.
Ik vind het spannend maar heb er ook veel zin in

Leuk en spannend inderdaad! Hier 10, twee van 13 en 17. En dan straks als alles goed mag gaan, nog een kleine erbij. Ik heb altijd de wens gehad, noem het zelfs de Bonatafel van de reclame van vroeger ?
En hoe is de auto qua beenlengte? Hier allemaal 1.90 tot 2.00 meter...

Stoel 6 en 7 zitten verzonken in de bodem van de auto, die kun je dus omhoog klappen als het nodig is. moet zeggen dat deze wel wat lager zijn dan de achterbank maar mijn 8 en 10 jarige kunnen er prima zitten en straks de baby als die groter is. En voor niet te lange stukken is het misschien even behelpen voor langere mensen maar ach het zei zo denk ik dan maar. We gaan er niet mee naar zuid Frankrijk

Leuk om van 'oudere' moeders te horen. Ik ben 39 en hoop dit jaar zwanger te worden van nr 4.
De oudste 3 zijn 18, 16 en 14 en alle 3 van mij. Vriend is een paar jaar jonger dan ik ben en heeft geen kinderen. Bij ons eerst maar even zien of het ook lukt. Mocht het lukken hebben we ook wat hindernissen te overbruggen. Eerste jaren zullen we dan tussen 2 huizen blijven gaan.

Terug
Bovenaan