43 en zwanger van nummer 3

Wij blijven de erste twee jaar ook 'hoppen' tussen twee huizen ivm de ex partners. Vraagt een goede planning, maar onze wens komt uit en dat is wat telt.
Wij dachten trouwens ook dat het niet zou lukken, daar hebben we ons echt in vergist ?

Hoi hier 42 als het allemaal goed mocht gaan van de derde en/ of misschien de vierde? (terugplaatsing van 2 embryo's ivf)
Ik heb uit een eerdere relatie 2 kids en nu samen met mijn huidige vriend gaan we voor nog een kindje ik heb net maandag een positieve test gehad en 13 okt de eerste echo wel leuk dat er nu ook een topic is van 40+ zwangere

Ik ben 43jr en 9 weken zwanger van onze 4e.

Ik heb met 6w een vroege echo gehad vanwege 2 vorige miskramen en het ziet er allemaal goed uit. Echt genieten lukt nog niet, ik blijf het spannend vinden. Volgende week de afspraak bij de VK, over de testen die je kunt laten doen. Hoe staan jullie hier in? Zoals het nu lijkt doen we de echo's, niet de screening. Maar ik wacht het gesprek nog even af.

Ik blijf het spannend vinden en zit al in de 18e week ondertussen. Bij mijn andere kinderen had ik hier helemaal geen last van. Ik merk ook dat Corona geen positieve bijdrage levert aan dit gevoel. De angst om het te krijgen is flink aanwezig. Gelukkig ben ik wel gevaccineerd, maar toch…
Wij hebben trouwens de 13 weken echo gedaan en de nipt test, beide vanwege de risico's op mijn leeftijd. Ook omdat het nummer 5 gaat zijn voor ons samen. Wel een moeilijke keuze trouwens! Maar gelukkig was alles in orde. Over 1,5 week de 20 weken echo

Terug
Bovenaan