43 jaar en zwanger

<p>Zijn er hier dames rond mijn leeftijd die ook zwanger zijn? Zou leuk zijn om ervaringen uit te wisselen. Ik ben nog naar pril zwanger. </p><p>Ik heb al een dochter van 20, maar was heel lang een alleenstaande moeder (toen mijn dochter 4 jaar was). Nu sinds 2 jaar een partner en willen graag een kindje. En als God het wil waarom niet. </p>

Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik ben 39 en nu 11 weken zwanger van ons tweede kindje. Onze eerste is bijna 1. Het was niet de planning om zo laat kinderen te krijgen, maar het leven heb je nu eenmaal niet in de hand. Super blij dat het gelukt is en we genieten er dubbel van. Heb overigens vorige keer een hele makkelijke zwangerschap en bevalling gehad.

[quote quote=10332068]Wat bijzonder om na 20 jaar weer zwanger te mogen zijn! Gefeliciteerd!?[/quote]
Dank je!
Ja idd, maar ik wil niet al te hard juichen omdat het nog heel pril is. Ik heb mijn huisarts wel gesproken en zij gaf aan dat ik onder de gynaecoloog kom voor behandeling gezien mijn leeftijd en wat persoonlijke omstandigheden. Dit vind ik wel fijn gezien mijn leeftijd en 2 miskramen. 

[quote quote=10332065]Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik ben 39 en nu 11 weken zwanger van ons tweede kindje. Onze eerste is bijna 1. Het was niet de planning om zo laat kinderen te krijgen, maar het leven heb je nu eenmaal niet in de hand. Super blij dat het gelukt is en we genieten er dubbel van. Heb overigens vorige keer een hele makkelijke zwangerschap en bevalling gehad.[/quote]
Leuk gefeliciteerd!
Wij ook super blij dat het gelukt is, maar door 2 miskramen willen we niet al te vroeg juichen. Ik heb bij de eerste ook een hele makkelijke zwangerschap en bevalling gehad. Hoop dat dat na 20 jaar ook weer het geval is??

Ik was 43 en zwanger. Nu een meisje van 9 maanden. Ik vond de zwangerschap pittiger, maar heb er nog 2; van 7 en 11... bevalling... mwoa, kwam niet op gang, na 42 weken nog niet, na pillen nog niet, toen aan 't infuus, toen wel. Au. Ruggenprik, hemels. Geen hechtingen en zo, glorie. Herstel ging ook wel vlot, alleen merk nu wel nog af en toe bekkenpijn als ik teveel doe... en daar baal ik van, wil steeds door. Haha. Fijne zwangerschap gewenst!

Terug
Bovenaan