43 jaar en zwanger

[quote quote=10332160]Krijg je een vroege echo ivm je leeftijd en eerdere miskramen? Hoe oud was je toen en met hoeveel weken heb je de miskramen gekregen?[/quote]
Weet niet of dat de reden is voor de vroege echo, maar wel door de miskramen en mijn leeftijd. Mijn 2 miskramen zijn in t afgelopen jaar gebeurd 1x met 6 en 1x met 8 weken. Ik kwam niet meer in aanmerking voor ifv of welke behandeling dan ook. Mijn man zijn zaad is ook niet snel en hoeveelheid is ook weinig en we moeten het zelf doen. Door de miskramen zeggen ze dat het niet onmogelijk is, maar wel moeilijk. Daarom zijn we nu ook blij en angstig tegelijk??

Kom je niet meer in aanmerking voor ivf ivm je leeftijd? Wat mooi dat het dan toch is gelukt! Hoe lang ben je nu zwanger? Hopen dat het dit keer wel goed blijft gaan. Heel veel succes!

[quote quote=10332353]Kom je niet meer in aanmerking voor ivf ivm je leeftijd? Wat mooi dat het dan toch is gelukt! Hoe lang ben je nu zwanger? Hopen dat het dit keer wel goed blijft gaan. Heel veel succes![/quote]
Ja idd door mijn leeftijd. Grens is 43 jaar zo krom. Ik wist het niet anders was ik eerder in het traject gegaan. Mijn zwangerschap is pril net 5 weken . Duimen dat er niks mis gaat?? 

Hoi Hoi
40 jaar en sinds 6 maanden weer mama van een klein baby-tje. Mama's kleine kerel. Hij heeft er nog 2 extra "mama's" bij namelijk zijn grote zussen van 16 en 14 jaar. 
Ik vind t leuk om inderdaad in een groep te zitten voor "ouderen"...
Dat ik dat zou zeggen hahah....

[quote quote=10332389]Op dit forum ben je al oud als je boven de 30 bent ik ben 35 en voel me al oud[/quote]
Hahaha echt hè. Als de natuur het niet zou willen zouden we niet eens zwanger kunnen worden. 
Fijn dat er nog meer rond de 40 zijn. 

Haha mijn hele naam stond er dus ik dacht ff aanpassen ?

Hier ook bezig voor een tweede en ik ben 38. Mijn god ik voel me altijd nog een "meisje" maar lichamelijk ben ik blijkbaar zwaar oud nu ik van alles lees over statistieken en kansen om zwanger te worden. En ook de kansen op afwijkingen.. Bij mijn eerste was ik 34 en de tweede ronde zwanger. Nu eerste ronde gehad en net weer ongesteld. Hoop toch wel dat het snel mag gaan lukken, maar dat heeft iedereen natuurlijk ☺️???? 

Terug
Bovenaan