4de x gezakt voor rijbewijs :'(

pppfffffffff
vanmorgen weer gezakt
om zoiets belachelijks!!!
ik kwam van een spoorwegovergang af en meteen daarachter was een straat naar rechts die ik hebben moest
liep er op de stoep een vrouwtje maar stond nog niet bij de weg dus ik sla af
zien we een mtr of 20 verder in de binnenspiegel dat de vrouw overstak
en toen was ik gezakt
ik had voor die vrouw ( in een bocht op een 50 km weg ) moeten stilstaan om te zien of ze overstak of met de bocht mee liep

krijg ik net een mail binnen van t cbr waarop staat dat ik op bijna alle punten gezakt ben behalve op de ogentest ( een kenteken oplezen )
terwijl hij dus zei dat mijn rijgedrag verder prima is daar moest ik niks aan veranderen enz

ik vraag me af wanneer het mij weer eens meezit

liefs maurilla

pfff.... wat een stomme mail krijg je dan zeg!!!
das echt balen.. en tis ook geen goedkoop grapje dat afrijden.. ik heb er ook 3 keer over gedaan... de eerste keer was een stomme fout van mijzelf maar dat kwam omdat ik zenuwachtig was de 2e keer ging echt alles fout wat maar fout kon gaan gelukkig de derde keer geslaagd maar poeh.. daar word je niet rijker op.

hoeveel keer mag je afrijden tot je staatsexamen mag doen?? want dat is veel gemakkelijker.. ik hoop voor je dat je gauw slaagt!! hoeveel lesjes heb je trouwens gehad?

nou succes neid!! enne kop op! er zijn ergere dingen in de wereld!!

Liefs, Christien

pfff.... wat een stomme mail krijg je dan zeg!!!
das echt balen.. en tis ook geen goedkoop grapje dat afrijden.. ik heb er ook 3 keer over gedaan... de eerste keer was een stomme fout van mijzelf maar dat kwam omdat ik zenuwachtig was de 2e keer ging echt alles fout wat maar fout kon gaan gelukkig de derde keer geslaagd maar poeh.. daar word je niet rijker op.

hoeveel keer mag je afrijden tot je staatsexamen mag doen?? want dat is veel gemakkelijker.. ik hoop voor je dat je gauw slaagt!! hoeveel lesjes heb je trouwens gehad?

nou succes neid!! enne kop op! er zijn ergere dingen in de wereld!!

Liefs, Christien

he verdorrie zeg, das balen!
klote he, dat je afhankelijk bent van mensen. (verkeer om je heen, je examinator enz)

nou, houd inieder geval de moed erin! eens gaat het je lukken!!!

liefs, do

@ christien
ik heb nu zo'n 60 lessen gehad en moet nu t staatsexamen doen
t schijnt precies hetzelfde te zijn als het gewone exame alleen heb je dan meer tijd

en het is idd peperduur
ben alweer ruim 2000 euries lichter en weet niet of ik het nog een x kan opbrengen om nog een x op te moeten
het staatsexamen is nl een heel stuk duurder

@ de rest ik kan jullie reacties niet lezen :S

liefs maurilla

Hoi,

Wat balen zeg, nog een geluk dat je in de stad woont en eigenlijk alles met de fiets/lopend of bus kan doen.
Nou meid hopelijk ga je met wat extra lessen zo dat staatsexamen door!

Gr MJ

Terug
Bovenaan